Guest Jarski

Mistä kannattaa ostaa ATR

21 viestiä aiheessa

Ajattelin harpata vähän isompaan räpistimeen, joten mistä kannattais ostaa toi ATR? Miten toi aerosoftin vempain?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joko se, tai sitten kannattaa odottaa Flight1:n ja Dreamfleetin yhteistyössä tekemää Atrainta. Maliniemen pojallakin on siinä näppinsä pelissä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohjaamostahan sitä konetta lennetään.

Mutta silti se ei tee siitä ominaisuuksiltaan kakssatasta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta silti se ei tee siitä ominaisuuksiltaan kakssatasta...

Käytännössä erot on kyllä aika minimaaliset......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tekeekö se lentäjästä paremman, jos hän käyttää vain just samanlaista konetta, kuin Finnairilla? ;D 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tekeekö se lentäjästä paremman, jos hän käyttää vain just samanlaista konetta, kuin Finnairilla? ;D 8)

Ehkä ei, mutta fiilis ei välttämättä ole sama kuin jos simun kone on samanlainen kuin oikeasti. En kuitenkaan epäile yhtään, etteikö Flight1:n ja DF:n ATR olisi erinomainen kone (ja varsinkin, kun muuan M. Maliniemi on sitä ollut tekemässä ;)).

EDIT: Saatoin saada lukihärön tässä kirjoittaessani... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä ei, mutta fiilis ei välttämättä ole sama kuin jos konekin on samanlainen kuin oikeasti. En kuitenkaan epäile yhtään, etteikö Flight1:n ja DF:n ATR olisi erinomainen kone (ja varsinkin, kun muuan M. Maliniemi on sitä ollut tekemässä ;)).

Minä tarkoitinkin sitä, että miksi sen koneen pitää olla sitten juuri sama, mitä Finnair lentää? Onhan olemassa monia muitakin, ja varmasti parempiakin lentoyhtiöitä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä tarkoitinkin sitä, että miksi sen koneen pitää olla sitten juuri sama, mitä Finnair lentää? Onhan olemassa monia muitakin, ja varmasti parempiakin lentoyhtiöitä :)

Luulen, että Finnairin suomalaisuus ja asema suomalaisessa kulttuurissa (ainut suuri kansallinen lentoyhtiö Suomessa) ovat niin tärkeitä virtuaalilentäjille, että simussa lennettävien koneidenkin pitää olla tismalleen samoja kuin oikeiden.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pääsin viikonloppuna testaamaan tuota Flight1:n ATR:ää...kaikin puolin aivan ehdoton ykkönen.

Osaava porukka takaa aina hyvän lisäosan, mutta aivan erityisen hyvän tästä tekee se, että IRL-konetta valmistava tehdas on projektissa mukana tosissaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Onnistuisiko muuten, jos siirtäisi Flight1:n panelin tuohon aiempaan ATR:aan ?

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnistuuhan se varmasti mutta ei varmaan kannata, koska se Eurowingsin visuaalimalli on kuitenkin alun alkujaan FS2000/2002-ajalta käsittääkseni ja tuo Flight1:n on yksityiskohdiltaan aika toista luokkaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Onnistuisiko muuten, jos siirtäisi Flight1:n panelin tuohon aiempaan ATR:aan ?

Arttu

Juu, kuten Sami tuossa ehti sanomaan, niin onnistuuhan se varmasti, mutta on tietty joitakin asioita, joita joutuu mahdollisesti sitten viilailemaan. Esim. sivu-viewien paikkoja saattaa joutua vähän twiikkaamaan jne pientä... Mutta onko se sitten kannattavaa, en tiedä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun mielestä Eurowingsin Atr on ihan tätä päivää, tuo mainittu päivitys ei muuta kuin tuon gps Garminiksi, muuten siinä ei juuri tapahdu kun päivittää versio 2002 to 2004:ksi.

Aivan loistava paneeli, eipä puutu juuri mitään. Mutta odotan myös mielenkiinnolla tuotta uutta myös.

ps. olen samaa mieltä että kyllä Finnair on ihan hyvä juttu kun nyt ollaan suurin osa suomalaisia, miksi meidän pitää lentää jollain muun maan tunnuksilla, mutta kuka kieltää vaikka lentää Vietnam Airin koneilla, itse sen päätät

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokainen lentää millä tykkää. Itse ainakin tykkään vaihdella eri yhtiöiden välillä, lensivät ne sitten Amerikassa tai Euroopassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta tällä hetkellähän Eurowingin paketti on paras, koska se sisältää ATR 43-200/43-500/72-200/72-200F/72_200_72/72-500 mallit, kun taas Flight1 malli sisältää vain tietääkseni 72-500-mallin.

Kun mulla on huono kokoonpano, niin onkohan tuo framesyöpömpi kuin Eurowingin malli?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun mulla on huono kokoonpano, niin onkohan tuo framesyöpömpi kuin Eurowingin malli?

Minä en ole huomannut että Aerosoftin ATR olisi framesyöppö. Samoilla frameilla pyörii kuin FS:n vakiomallitkin.

Koneena siis AMD 2700+, 512MB, Radeon 9600XT jne..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko kommentoida, Aerosoftin ATR käyttää Flight 1 Boeing 737 FMC:ta, joten joutuu valitsemaan aidon paneelin ja aidon ulkonäön väliltä. No, kohta mulla on sitten ne molemmat ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko kommentoida, Aerosoftin ATR käyttää Flight 1 Boeing 737 FMC:ta, joten joutuu valitsemaan aidon paneelin ja aidon ulkonäön väliltä. No, kohta mulla on sitten ne molemmat

Niin tarkoititko että Aerosoftin ATR:ssä on hyvä FMC..? Vähän turhan edistynyt ATR:lle semmoinen itseasiassa. Tuohon on DF:n vehkeeseen on ilmeisesti tulossa HT1000 GPS:n mallinnus, joka on sama laite kun Finnairin koneisiin on pultattu. (siis se on nimellä GPS, mutta samannäköinen boksi kun nuo isojen koneiden kompuutterit)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään