Ilkka Linnamäki

Aloitus täysin nollsta!!!

12 viestiä aiheessa

Joten nyt alkaisin siirtyä lentämään Nettiin ja mieluiten VATSIM:iin. Mulla on laajakaista ja Fs 2004 mulla ei ole mitään nettiento ohjelmia tai tiliä VATSIM:issä. Elikkä mistä kannattais alottaa???? Niinkuin aihe kertoo että alotan ihan pohjalta!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja nyt tuli probleema... Kun aloitin tekemään omaa tiliä VATSIM:iin niin se sanoo että älä käytä ilmaista sähköpostia :( ja eihän mulla ole mitään maksullista. Mites te ootte tehny?????

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo "ilmainen" meinaa nyt lähinnä semmoisia kun joillakin on esim. hotmailista joku "spämmiloota" eli kaikki internetissä olevat rekisteröinnit yms menee sinne. Laita siihen sposti jota oikeasti käytät niin ei ole ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun olet saanut kaikki ohjelmat asennettua ja haluat yhdistää, niin tässä on ohjeet http://perso.wanadoo.fr/flightsim/english/vatsim.html

Sama ohje suomeksi on meidän tutoriaaleissa, ja linkin annoin edellisessä viestissä. :)

Edit: Eikun onhan tuossa menty vähän pidemmällekin, kun noita SquawkBoxin valikoita näytetään. Mutta niihin löytyy ohjeet VACC:n sivuilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ja kohta kysyt että toimiiko tuo SB 2.3 myös FS2004:ssa vaikka siinä toisin sanotaan, niin kyllä se toimii myös FS2004:ssa eikä vaan FS2000 ja 2002:ssa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään