Esa Sairio

Eniten ladatut lisäosat

3 viestiä aiheessa

Ehdotan että FS Nordicin tiedostokirjastossa valinnalla "eniten ladatut lisäosat" saadut tiedostot laitettaisiin automaattisesti latausten mukaiseen suuruusjärjestykseen. Siis lisäosa jota täältä on ladattu eniten, olisi kulloinkin listalla ensimmäisenä.

Toteutus olisí varmaan aika helppo atk- teknisesti - itse en osaa moisia toteuttaa mutta ajattelen asiaa FS Nordicin kävijän ja käyttäjän kannalta.

Ellei näin haluta tehdä, olisi hienoa jos olisi olemassa valintamahdollisuus, kun lisäosia selataan: Joko latausten mukainen järjestys, aakkosjärjestys tai järjestys sen mukaan kuinka uusi kukin lisäosa on.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi Esa!

Menee vähän ohi aiheen, mutta oletko ladannut itsellesi Hellas Scenery Projectin

base sceneryä ja terrain meshejä. Jos olet niin onko sulla ollut ongelmia

Fs9:in kanssa sen jälkeen?

Ja sitten mitä ehdotit niin kuulostais aika järkevältä!

Terv. Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla ei ole asennettuna mainitsemiasi Kreikan lisäosia. Katsoin niitä netistä ja tuntuivat mielenkiintoisilta. En ainakaan heti asentaisi niitä, varsinkin jos ne aiheuttavat jotain ongelmia.

Sen sijaan minulla on asennettuna Kreikasta Y. Baptisten tekemät Kreikan meshit 1 ja 2 sekä Kreetan mesh, tekijä W. Vogt. Nämä ovat kohtuullisen hyviä ja toimivat ilman ongelmia.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään