Guest ApoN

Näytönohjainongelmaa...?

6 viestiä aiheessa

Koko masiinan käyttöjärjestelmää myöten viime viikonloppuna re-installoineena olen törmännyt tällaiseen ongelmaan:

[ Attachment removed / expired ]

Tuo sekasotku tulee jostain syystä herkemmin addon(payware)-koneilla kuin default-koneilla. Useimmiten vasta muutaman minuutin lentelyn jälkeen, mutta joskus myös aiemmin. Häiriö näkyy kuvan mukaisesti pääosin noissa taivastekstuureissa. Asensin heti kättelyssä FS:n ne FSW:n "paremmat" pilvi/taivastekstuurit ja nekkuna kaverina en edes backupannut alkuperäisiä.... ::)

Kokeilin vaihtaa eri tekstuurit (fs9envtext.zip, avsim), mut ei apua.

Häiriö lähtee kun full-screen modessa ottaa Alt-napilla sen lisävalikon esille, mutta ainoastaan tullakseen uudestaan kohta...

Window-moodissa lentäessä häiriötä ei saa pois millään.

Näyttiksenä on GF4 Ti4200 , ajurina tällä hetkellä uusin eli 56.72, kokeiltu on myös 56.64 ja Detonator 45.23

En kuollaksenikaan muista mikä ajuri mulla oli ennen C-aseman formatointia, joten kysymykset kuuluu:

1. Millä ajurilla lennät (varsinkin jos samanlainen kortti)?

2. Voisko joku "heittää" alkuperäiset taivastekstuurit, siis FS9/Textures kansiosta?

3. Vastaavaa ongelmaa jollakin, ratkaisuja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on tuo sama kortti ja myös käytössä nuo uusimmat ajurit------------------> hyvin toimii..... Ootko kokeillu uudelleen asennusta ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Mulla oli sama efekti kun ajoin FS:ää 16bit modessa lisä FPS:än toivossa!

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on tuo sama kortti ja myös käytössä nuo uusimmat ajurit------------------> hyvin toimii..... Ootko kokeillu uudelleen asennusta ???

Juu, kertaalleen. Pitää varmaan tehdä vielä uudestaan...

Ja Harri, 32bit -tila on käytössä :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, kertaalleen. Pitää varmaan tehdä vielä uudestaan...

Ja Harri, 32bit -tila on käytössä :-\

No niin tietysti 32bit,eihän kukaan enää 16bit käytä,kai FB sentään skulaa kun on noi lauantain kekkeritkin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin tietysti 32bit,eihän kukaan enää 16bit käytä,kai FB sentään skulaa kun on noi lauantain kekkeritkin!

Itse asiassa parhaillaan AEP:tä asentelen, että toivotaan ettei tuu isompia ongelmia... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään