Guest GShock

PAI vs UT

8 viestiä aiheessa

Moip!

Te, jotka olette kokeneempia ja oppineempia FS:n pyörittelijöitä, jaksaisittekos vastata seuraavaan:

Eli minullapa on siis Ultimate Traffic. Nyt kuitenkin tekisi mieli täydentää ai-maailmaani niillä yhtiöillä joita PAI-packageissa on eikä toisaalta UT:ssä ole. Riittääkö siis että installoin nuo PAIn paketit PAI installerilla vai pitääkö ne jotenkin sisällyttää vielä Ultimate Trafficiin?

Toisena kysymyksenä on Air Finland -mysteeri. Veivasin Ultimate Trafficiin Air Finlandin flightplanit ja pistin koneeksi tuon poskyn 757an. UTn reittikartastossa näkyy AFn reitit niinkuin pitääkin, mutta koneita ei esim EFHKlla näy. Missä vika?

Kiitos etukäteen taas ajastanne. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ja pistin koneeksi tuon poskyn 757an. UTn reittikartastossa näkyy AFn reitit niinkuin pitääkin, mutta koneita ei esim EFHKlla näy. Missä vika?

On melko raskas pyörittää se Poskyn kone varmaankin. Voisiko johtua ihan siitä, että olisi liian raskas? Periaatteessa sen ei kyllä pitäisi vaikuttaa muuhun, kuin FPS:iin, mutta koskaanhan ei voi olla varma...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Mulla on kanssa toi UT ja lisäksi vielä se venäläis paketti mikä oli aikoinaan hetken jaossa. Molemmilla on omansa traffic.bgl tiedostot. Täydentää mukavasti toisiaan. Traffic prosentin olen pitänyt 65%. Mun mielestä ei tarvii sisällyttää UT:hen välttämättä.

Terv. Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa mielummin tuon POSKY:n 757:n sijaan AI koneena käyttää AI Aardvarkin fps ystävällistä 757:aa.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä Afcad EFHK:lla? Nimittäin 757 on aika iso kone (mikähän mahtaa Poskylla olla parkkitilan tave?) ja kaikissa näkemissäni Afcadeissa EFHK:lle on vähälaisesti paikkoja isoille koneille. Jos paikkoja on ja muuten kaikki toimii, Air Finland on kyllä aika todennäköisesti jossain parkissa.

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli minullapa on siis Ultimate Traffic. Nyt kuitenkin tekisi mieli täydentää ai-maailmaani niillä yhtiöillä joita PAI-packageissa on eikä toisaalta UT:ssä ole. Riittääkö siis että installoin nuo PAIn paketit PAI installerilla vai pitääkö ne jotenkin sisällyttää vielä Ultimate Trafficiin?

Toisena kysymyksenä on Air Finland -mysteeri. Veivasin Ultimate Trafficiin Air Finlandin flightplanit ja pistin koneeksi tuon poskyn 757an. UTn reittikartastossa näkyy AFn reitit niinkuin pitääkin, mutta koneita ei esim EFHKlla näy. Missä vika?

Moikka!

Vastaan ekana tohon tokaan kyssäriin: Räppäsithän UT:ssa Compilea sen jälkeen kun olit häsänny noi FIF:n UT-plaanit?

Ja sit: UT:ssa on Utilities->Aircraft -työkalu, jolla voi tehdä konemappingia UT:n ja FS:n koneiden välillä. UT:n koneethan on PAI:n koneita joten niihin malleihin, jotka UT:n mukana tulee voi hakea PAI:lta vaan texturet suoraan. Puuttuvat mallit täytyy sitten erikseen asentaa. Varoitan sitten että jos aiot asentaa kaikki UT:sta puuttuvat koneet niin se on sit kymmenien tuntien homma, "nimim. kokemusta" on :) Työkalulla pystyy laittamaan yhdelle koneelle myös useampia maalauksia, esim. mulla on joissain koneissa sillai että on joku erikoismaalaus myös ja esim. JetBluen airbusseista on UT:iin syötetty kaikki kuusi eriversiota. Siihen maalauslistan alla olevaan boksiin voit laittaa montako kertaa ko. maalaus saa esiintyä FS:ssä.

PAI installereita ei kannata mun mielestä käyttää, koska silloin tulee satavarmasti päällekkäisiä lentoja.

Mut joo, tosiaan - kova homma edessä, mut lopputulos on aika siisti :) Mä asensin ite jotain 1200 lisäkonetta UT:hen, mutta kääntöpuolena on se että FS käynnistyy hulppean kauan. Mut onpahan liikennettä sitten :)

Vihje: Asenna FSRepaint-demo, sillä voit selailla niitä asentamiasia tekstuureita ja konemalleja että näkyy oikein.

-- Olli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa toi AF-ongelma korjaantui sillä Aardvarkin versiolla, joskin se lymyää EFHK:lla jossain huitsun nevadan parkkialueella... Mutta onpahan siellä kuitenkin.

Joo, compilea räppäsin kyllä ja se touhu on mulle tuttu homma, joskin toi repaint-judanssi hieman vaati tarkennusta mutta sehän tuli sekin tuossa edellisessä, joten kiitos kaikille vastanneille ajastanne! :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään