Tuomas Kuukasjärvi

PAI installer 2,5

6 viestiä aiheessa

Yleensä aina kannattaa sillä niissä on aina korjauksia ed. version bugeihin ja joskus kylläkin uusiakin bugeja. Itse päivitän aina uusimpaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa kuitenkin harkita päivittämistä. Jos edellinen (siis nyt sinulla oleva) versio toimii hyvin ja olet siihen tyytyväinen, en usko, että päivittämiseen on tarvetta. Yleisesti kuitenkin suositellaan päivittämistä, sillä uusi versio voi sisältää parempia ominaisuuksia kuin vanha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fiksusti ajateltu, Tuomas. Mulla on yleensä ollut huonoja kokemuksia päivityksistä. Nyrkkisääntö on, jos jokin toimii, niin anna sen toimia edelleen. Jotain aiempaa päivitystä kuin tuo PAI 2.5 kokeilin, niin se ei edes toiminut. Mulla taisi olla versio 2. Onneksi se oli tallessa. Nyt kokeilin, latasin version 2.5:n. Suoritin sillä ANA:n, Hawaijianin, Malevin ja ne toimivat FS2004:n AI-liikenteessä. Eli ei onkelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edellinen versio 2.4 toimi ihan hyvin tosin päivitän kumminkin aina...yleensä uusimpaan .

Tosin nyt mulla on jokin jännä ongelma PAIn kanssa....kun esim. Finnairin MD nousee ilmaan niin se ei nouse suoraan nätisti vaan nousee sillai tyhmästi portaittain :D :-\

Sama jos joku kone lentää FL33 niin se vaeltaa FL32 - FL33 välillä ja sitten ATC valittaa että nousepas nyt sinne 33:een :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toissapäivänä lensin lennon Pariisi - Helsinki (LFPG - EFHK) ja kyllä kaikki nätisti nousi Royssyn kentältä. Isommat jopa hitaammin nousivat ylös.

Joskus saa kuunnella Virgin/Speedbird yms. heavy youre 300 below....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään