Guest Rikuuho

Realistisin freeware matkustajakone fs2004selle jota tällähetkellä on olemassa?

18 viestiä aiheessa

Mikä siis lienee realistisin freeware matkustajakone fs2004selle jota tällähetkellä on olemassa? Koolla ei ole väliä, eikä sillä onko potkuripäristin vai mikä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi, realistista EFIS:llä varustettua konetta/paneelia ei taida löytyä freewarena, ellei sitten tyydy esim. Marcianon paneeleihin.

Vanhempaa kalustoa onkin sitten enemmän. Kannattaa kokeilla ainakin Benoit Gaurantin A300 paneeliin, tosin muistaakseni sen ongelmana oli se, ettei siinä saanut toimimaan sitä mahtavaa ilmaista INS:ää. Saman henkilön Super Caravelle paneeli on myös asentamisen arvoinen. Samuli Sutisen MD-80 paneeli on realistisin MD -paneeli mitä tällä hetkellä on tarjolla. Sitten muistaakseni Stellan Hilmerbyn DC-9 paneeli oli muistaakseni hyvä, vai oliko se jonkun toisen tekemä.. Joku DC-8 paneeli on myös hyvä mutta en nyt muista tekijää.

Siinä muutamia, huutakaa jos unohdin jonkun tärkeän. Kaikki näistä ei taida toimia sitten FS2004:ssä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riku kysyi kyllä konetta, ei paneelia... ;)

Noh, Maliniemi & co:n Maule-paketti on mielestäni kyllä erinomainen, vaikka se ei matkustajakone olekaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riku kysyi kyllä konetta, ei paneelia... ;)

Noh, Maliniemi & co:n Maule-paketti on mielestäni kyllä erinomainen, vaikka se ei matkustajakone olekaan...

Olen pahoillani jos riku tarkoitti jotain muuta, mutta minulle realistinen kone=realistinen paneeli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen pahoillani jos riku tarkoitti jotain muuta, mutta minulle realistinen kone=realistinen paneeli.

Minulle taas lento-ominaisuuksiltaan jne...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omasta mielestäni POSKY:n freeware Boeing 757 sarja ja Lonny Paynen ilmaispaneeli ovat tällä hetkellä paras mtkustajakoneyhdistelmä FS2004:lle ;)

edit: ja hyvänä kakkosena tulee iFDG:n MD-11 ja Alain Capt:n MD-11 paneeli combo :)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikken ole kokeillutkaan, niin uskon että Stellan Hilmerbyn dc-9-41 on erittäin hyvä. Paneeli näyttää erittäin toimivalta eikä lentomallinkaan luulisi ihan susi olevan, kun on entistä ysilentäjää mukana. Taitaisin kokeillakin, jos vain saisin fs9:n toimimaan siedettävästi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omasta mielestäni POSKY:n freeware Boeing 757 sarja ja Lonny Paynen ilmaispaneeli ovat tällä hetkellä paras mtkustajakoneyhdistelmä FS2004:lle ;)

Ja siihen yhdistelmään vielä Teron ja Sebastianin lentomalli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eip.

Se meidän lentomalli on FS2002:lle, vain ja ainoastaan.

Tero

Ääh, niinpä olikin. Unohdin... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se meidän lentomalli on FS2002:lle, vain ja ainoastaan.

Vaikka onkin niin tietäen POSKY:n lentomallit tuo toimii Paljon paremmin kuin niiden malli :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen sitä mieltä että Bill Grabowskin ERJ-145 nousee tässä listassa aika korkealle... itse lentelenkin tällä hetkellä lähes ainoastaan sillä kun on FinnCommin paintitkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Itse olen sitä mieltä että Bill Grabowskin ERJ-145 nousee tässä listassa aika korkealle... itse lentelenkin tällä hetkellä lähes ainoastaan sillä kun on FinnCommin paintitkin.

Samaa mieltä paneelista. Mitä-mitä-mistä FinnCommin paintti ERJ:lle ??!!! -- heti sinne.

8)

Er(J)kki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa mieltä paneelista. Mitä-mitä-mistä FinnCommin paintti ERJ:lle ??!!! -- heti sinne.

8)

Er(J)kki

Taitaa löytyä ihan täältä FSN:n file librarysta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suihkarimatkustajakoneista ehdoton suosikkini Canadair/Bombardier CRJ-200ER.

Muutama vanha kuva laskeutumisesta mainitulla vehkeellä kun tellinkeihin oli tullut vikaa.

[ Attachment removed / expired ]

EDIT: Fööniksi todella mukava lennettävä (realismista en tiedä kyllä hittojakaan kun en ole lentäjä)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jukka, olitkos sä se, joka näytti FSSuomessa kuvia oudoista laskustaaan? MD-11:ta johonkin korpikentälle. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään