Guest Welmu

Kanarian saaret simuun?

17 viestiä aiheessa

Mistähän löytyisi hyvä (=maksullinen?) Kanarian saarten scenery (kiva olisi saada jotain kenttiäkin mukana) ?

Löysin Flightsim.com:in kautta yhden ilmaisen, mutta se vaatii jotain tekstuureja, joita ei kuitenkaan annetun linkin takaa löydy.

- Ville -

EDIT: Näköjään Aerosoftilta löytyy Canary Islands 2004, joka kyllä vaikuttaa ihan siistiltä, mutta niin myös hinta 39 €.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simwingsiltä löytyy aika loistavia manner-Epsanjan ja Kanariansaarten maisemia. Maksullisia tosin...

www.sim-wings.de

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avsim.comissa oli joku, oliskohan ollut joku "Canary04", jos oikein muistan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Canary04 on mielestäni erinomainen ilmainen Kanarian-scenery. Siinä on mukana noin 180 kylää tai kaupunkia Kanarian saarilta, lentokenttärakennukset ja ennen kaikkea maasto on kuvattu huomattavan tarkasti (mesh mukana).

Mm. La Palman tulivuorisaari vuorineen ja jyrkänteineen sekä Teneriffan Teide ovat lähellä todellisuutta (olen itse käynyt noissa paikoissa lomamatkoilla).

Jotta kenttien rakennukset eivät olisi vain valkoseinäisiä, tarvitsee Canary04:ään asentaa lisäksi Nova- tekstuurit jotka nekin saa ilmaiseksi netistä (Novatxt1, 2, 3 ja gt).

Pienenä miinuksena on kaupunkien vakiotalojen samanlaisuus sekä Lanzaroten saarella huono framerate. Muilla saarilla ja kentillä frametkin hyviä, ainakin tehokkaalla tietokonelaitteistolla.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisin imuroida juuri tuon ja skene jäi asentamatta nimenomaan Nova-tekstuurien takia, koska readme-tiedoston linkit Novan saitille eivät toimineet. ::)

Saako noita tekstuureja jostain muualta?

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

www.aerosoft.com

Eastern ja western canary...

Tuo on muuten sama scenery kuin Simwingsin kanariansaaret, vaikkakin vähän päivitetty (mm. Tenskun Nortella uusi terminaalirakennus). Aerosoft vaan myy tuota Sceneryä Simwingsin puolesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritys ja yritys. Muuta tapaa ei ole kertoa tästä, mielestäni erinomaista, scenestä.

Ymmärrän toki miksi Fredyn putiikkia boikotoidaan, mutta käsittääkseni tässä tuotteessa ei ole mitään mikä olisi muilta ryöstettyä tai väärin käytettyä(?)

Jos joku toisin osoittaa, en hiiskahda enään sanallakaan tästä tuotteesta, täälläkään ja nämä viestini, tähän liittyen, voidaan poistaa bittien taivaaseen, moderaattoreiden toimesta.

Edittiä vielä: Haluan korostaa vielä, että en halua loukata ketään teistä, jotka olette tehneet arvokasta freeware- työtä, joka on joutunut aiemmin Fredyn putiikkiin, ilman lupaa.

Joten ymmärrän täysin myös totaalikiellon, kaikkeen mikä tuonne päin edes haiskahtaa, tällä foorumilla ja kunnioitan sitä myös vastedes, jos niin haluatte, kunhan mahdollinen tällainen kanta kerrotaan myös minun tietooni.

Tämä ajatus vielä korostettuna, osoituksena kiitollisuudestani teille arvokkaan työn parissa pakertajille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritys ja yritys. Muuta tapaa ei ole kertoa tästä, mielestäni erinomaista, scenestä.

Ymmärrän toki miksi Fredyn putiikkia boikotoidaan, mutta käsittääkseni tässä tuotteessa ei ole mitään mikä olisi muilta ryöstettyä tai väärin käytettyä(?)

Jos joku toisin osoittaa, en hiiskahda enään sanallakaan tästä tuotteesta, täälläkään ja nämä viestini, tähän liittyen, voidaan poistaa bittien taivaaseen, moderaattoreiden toimesta.

Joo en mä itsekään ota tuohon mitään kantaa, huomasin vain että tuo sivu oli vain suora redirect.. :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta käsittääkseni tässä tuotteessa ei ole mitään mikä olisi muilta ryöstettyä tai väärin käytettyä(?)

Niin, siis tuo Ferdyn hommahan on haljua siinä mielessä, että se ottaa sivuilleen toisten freewarekamaa, mutta perii sitten imuroinnista maksun omaan pussiin. Eli ilmaisia lisäosiakaan et saa ilmaiseksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt mua tietysti mietityttää tuo lisäosa, sehän on maksullinen, mutta Fredy tuskin on itse sitä ollut väsäämässä kasaan?

Ja mistään muualta sitä en ole löytänyt tarjolla, missään muodossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt mua tietysti mietityttää tuo lisäosa, sehän on maksullinen, mutta Fredy tuskin on itse sitä ollut väsäämässä kasaan?

Ja mistään muualta sitä en ole löytänyt tarjolla, missään muodossa.

Ei Ferdyllä varmaan mitään muuta tuon sceneryn kanssa ole tekemistä, kuin napsii mainostus- ja mahdollisia jakelukuluja itselleen, mutta tämä on varmastikin ihan yhteistyössä sceneryn tekijän kanssa. Eli tuossa hommassa tuskin on mitään hämärää...

Mutta se periaate, että Ferdy myös nyhtää toisten (myös minun) freeware-tuotoksillakin rahaa omaan pussiin, on minulle riittävä syy olla ostamatta MITÄÄN tavaraa tuolta. Olkoonkin sitten vaikka maailman ainoa scenery tai vastaava ja miten hyvä vaan ja miten halvalla hinnalla, niin pitäköön perkele tunkkinsa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikeassa olet tietysti tuossa.

Itsekkin olen boikotoinut Fredyä samoista syistä, mutta taannoin siis lipesin, tunnustettakoon se ihan suoraan.

Olen jostain syystä mieltynyt lentelemään myös noilla saarilla, myöskin VFR:ää ja tuo scene sai aikaan pakko-ostoshurmoksen... :-[ :-[ :-[

Jatkaako Fredy nykyäänkin samaa toimintaa, vai onko oppinut jo jotain?

Ja auttoiko muuten se readmeen nerokkasti lisätty "tekijänoikeusjippo" silloin aikanaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekkin olen boikotoinut Fredyä samoista syistä, mutta taannoin siis lipesin, tunnustettakoon se ihan suoraan.

Olen jostain syystä mieltynyt lentelemään myös noilla saarilla, myöskin VFR:ää ja tuo scene sai aikaan pakko-ostoshurmoksen... :-[ :-[ :-[

Eipä siinä mitään, enkä missään nimessä tuomitse ketään, joka tuolla asioi. Samahan se käyttäjälle, mistä tuotteensa hommaa. Halusin vain julkaista oman kantani, että miten itse menettelen. :)

Jatkaako Fredy nykyäänkin samaa toimintaa, vai onko oppinut jo jotain?

Ja auttoiko muuten se readmeen nerokkasti lisätty "tekijänoikeusjippo" silloin aikanaan?

En minä ainakaan ole varmaan vuoteen saanut imuroitua yhden yhtä pakettia Ferdyn sivuilta. Aina silloin tällöin olen yrittänyt omia paketteja imuroida tarkistaakseni, että onko Ferdy tehnyt kenties dokumentteihin muutoksia, kuten poistamalla sen meidän "tekijänoikeusjipon" sieltä readmesta, mutta mitäs teet, kun et saa imuroitua filettä ilman First Class Membershippiä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään