Guest puovo

Mikä on Tärkeää

9 viestiä aiheessa

Jos Tietokoneen tehot ei riitä kaikkiin ominaisuuksiin mikä on tärkeää?

Onko parempi jos lento "tökkii" hienojen maisemien takia vai kannattaako lentää perus maisemilla ilman lisäosia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos lennät VFR:ää, niin maisemat ovat tärkeässä osassa, kun taas IFR:ää harrastaville se sulava liikkuvuus on tärkeämpää :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tämähän on käyttäjästä itsestään kiinni ja siitä, mistä tykkää. Jos on tyytyväinen vaikkapa alle 10:n FPS-lukemiin ja pystyy niillä lentämään, niin mikäs siinä sitten. Jos taas haluaa ääretöntä sulavuutta, niin sitten säätää sen mukaan herkkuja pois. Ei tällaiseen kysymykseen taida olla oikeaa vastausta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tykkään, kun lentokentät näyttää suunnilleen oikeilta, vaikka onkin huono näytöinohjain. Scenery compexity on mulla täysillä ja autogen taas ei ole päällä. FPS on jotain 5-7, ja on lukittu kymmeneen. Ei toi FPS mua niin haittaa, yhtä hauskaa lento on silti. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä haluan hyvät fps:ät ja hienot maisemat.. Usein tämä onnistuukin, tosin inhoan sitä jos framet menevät alle 20.. Tämän takia joudun yleensä vähentämään autogeniä ja muutamia muita asetuksia jos lennän FISD efhk:lle tai muulle raskaalle kentälle. Muuten kaikki scenery asetukset ovat täysillä. FPS:n olen lukinnut 35:een, mutta se ei ole lopullinen kun en ole vielä täysin tyytyväinen näytönohjaimen asetuksiin yms. niin säädän vielä. Useimmiten fps lukema pyörii siinä 20-30 tienoilla, ihan kelvollinen toistaiseksi, kunnes säädän kaiken paremmaksi ja siivoan konetta. ::) :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle on näyttävät maisemat tärkeitä, kunhan ruudunpäivitys laskuissa pysyy sen verran ripeänä, että kone on helppo hallita. Autogen densitystä olen ensimmäisenä valmis tinkimään tarvittaessa, sitten pilvitiheydestä ja piirtoetäisyyksistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselle tärkeintä on ettei töki. Se ei haittaa vaikka vaan muutama puu ja autogen melkein pienimmällä, koska lennän pääosin IFR.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulle riittäisi 12 framea, mutta sekin tuntuu vaikealta saavuttaa, jos haluaa hyvätasoista kuvaa. Laitoin asiasta kyselyn laitepuolelle, kun Radeon 9600 ei pysty kuin 4-5 f/s EFHK:ssa nupit kaakossa. Silloin ei hommasta oikein tule mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

25+ kaikilla herkuilla, muu ei kelpaa. Tökkivällä ruudunpäivityksellä ei edes erota hyvää lentomallia huonosta. Nykyinen kone lähestyy vuoden ikää ja olikin jo aika päivittää, se vaan että kehitys on ollut ihmeen hidasta eikä juurikaan ole päivitettävää. Prossu vaihtui 3,0GHz -> 3,4GHz ja tällä viikolla pitäisi tulla uusi Radeon X800 Pro.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään