Guest AL

Fs2002 vaihto Fs2004

16 viestiä aiheessa

Nyt kaikki pistää sitten oman mielipiteensä kannattaako jättää FS2002 ja ostaa tilalle FS2004 :-\ ? Perustelut olis kivat....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta ei kannata. Vuoden päästä tulee jo seuraava, luullakseni. Tietysti, jos haluaa epärealistisen upeat vesiefektit niin sitten kyllä. Makuasia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todellakin makuasia, FS9:ssa on monia tyhmyyksiä ja ei niin suurta eroa IFR lentäjälle.

Joo ei ole paljoa eroa ifr lentäjälle, mutta en ole kyllä muita tyhmyyksiä (siis semmoisia mitä ei 2k2:ssa olisi) kuin pari näkyvyysbugia joista toisen voi korjata ja sitten se että OVC pilvi ei ole kunnolla OVC.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo. Lentomallinnuksessa ei ole astuttu tietääkseni tippaakaan eteenpäin. Ainoa realismia suoraan parantava tekijä on se, että virtuaaliohjaamon napit toimivat.

Tietysti sitten se, että voi olla, että yhä harvemmat lisäosakoneet toimivat 2002:ssa, mutta eipä minulla kyllä ole 2004:ssäkään sellaisia lisäkoneita, joilla huvittaisi lentää...

Pilvet voi olla nätimmän näköiset, jos tietokone niitä jaksaa pyörittää, mutta muuten sääilmiöt ovat varmaankin aika samalla kehitysasteella kuin ennenkin.

En sitten tiedä visuaalisista vaikutteista. Ainakin minun vanhalla rähjälläni 2002 näyttää paremmalta kuin 2004.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä sääkoneessa on iso ero. 2004:n sää on solupohjainen kun se 2002:ssa on vielä globaali. Siksipä sen lisäksi että sää vaihtelee luonnollisemmin, voi myös nähdä millaista säätä edessä on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja jos verkossa aiot lentää niin pysy 2002:ssa. Pysyy meinaan paljon paremmin pystyssä kuin FS9.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja jos verkossa aiot lentää niin pysy 2002:ssa. Pysyy meinaan paljon paremmin pystyssä kuin FS9.

Taas tämmöisiä perättömyyksiä lauotaan.. Se että sinä olet saanut simun kaatuilemaan ei tarkoita sitä, että se muillakin tekisi niin.

Jos et lennä 767PIC:llä niin vaihda ihmeessä! FS2002:ssa ei ole oikeasti MITÄÄN parempaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan se FS9:n kanssa pientä purkkaamista jos VATSIMiin aikoo, mutta ei se kyllä kaadu.. mulla muutenkaan kaadu FS9 melkeen koskaan :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

oukei...kiitti kaikille jotka vastas ;D

Täytyy ny kattella jos budjetti riittäis tohon FS2004 ostamiseen. Kun mylly ei varmaan riitä seuraavan FS:n pyörittämiseen :(

-a-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten yks pieni lisä vielä... :-\

Jaksaisikohan mun kone (tehot: 1.21GHz, 765MB RAM, GF2) pyörittää tota FS2004? ??? ???

-a-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaksaisikohan mun kone (tehot: 1.21GHz, 765MB RAM, GF2) pyörittää tota FS2004? ??? ???

Eiköhän tuo pyöri, jos grafiikka-asetuksia säätää tarpeeksi alas. Eikös tuossa GF2:ssa ollut se, että se ei tue DX9:ää? Silloin kyllä vesiefektit eivät toimi.

Muuten ihan kuriositeettina, miten ihmeessä koneessasi voi olla tuollainen määrä muistia (yleensä menee 256 Mb, 512 Mb, 1Gb jne)?

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten ihan kuriositeettina, miten ihmeessä koneessasi voi olla tuollainen määrä muistia (yleensä menee 256 Mb, 512 Mb, 1Gb jne)?

- Ville -

Jos se on 512+256=768 eli kahdella kammalla saa tuon määrän muistia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkäslainen näytönohjain mun kannattais hommata GF2 tilalle että FS2004 pyöris silleen "nätisti"?

-Antti-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota näytönohjainjuttua on ollut viimeaikoina enemmänkin tuolla Laitteisto -osaston puolella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-ei voi laittaa skenejä lennosta

-lentomallit kusee useimmiten

jne. jne.

Tuo scenejuttu on kyllä aika paha moka myönnän. Ja FS2002:ssa ne lentomallit on sun mielestä sitten useimmiten hyviä? Kyllä niitä hyviä lentomalleja saa molemmille simuille etsiä, mutta kyllä niitä myös löytää molemmille, vaikka ei ehkä vielä siihen Airbusiin... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään