Guest Tuomas

Marciano a320 panel

5 viestiä aiheessa

terve! Minä olin laittamassa tuota marcianon a320 panelia ja otin ohjeet tuosta juha laition ohjeesta tein kaikki niiku pitiki ja eikun lentämään ni paneelissa attitude indikaattori pyöri ja siinä missä on ne n1 ja n2 moottori jutut ni siellä lu´ki missing gauge jotaki mä tein väärin mutta mitä. ??? :o :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos teit kaiken niin kuin pitikin niin silloin paneeli kyllä toimii ihan täydellisesti, eli jotain olet nyt tehnyt väärin. Eikös tuo virheilmoitus "missing gauge" ole ihan selvä, sinulta puuttuu sieltä nyt se mittari. Asennas koko paneeli uudestaan ja lue ne ohjeet vieläkin tarkemmin.

ps. Oikeinkirjoitukseenkin voisit hiukan panostaa, minulta meni aika kauan ennen kuin tajusin mitä viestissäsi edes lukee. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Marcianon FAQ osiossa oli seuraavaa:

Q: I have tried to use the updated Airbus gauges for FS2004, but FS doesn't want to load them.

A: Just like for FS2002, you must declare the FSSOUND module as an old module. Edit your fs9.cfg file and add the following lines:

(if you don't know where your fs9.cfg is, click here)

[OldModules]

FSSound.dll=1

Oletko lisännyt fs9.cfg:hen oheisen?

Oletko ladannut päivitykset: Airbus Gauge Config.zip ja A320 Update tiedostot?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuomas, jos viitsit vähän panostaa tuohon viestien kirjoitusasuun (kuten ohjeissakin pyydetään). On paljon helpompi lukea viestiä jossa on edes jonkunlaiset pisteet, pilkut ja isot alkukirjaimet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuuh! :-\ Anteeksi huomaamattomuuteni oikein kirjoituksessa ja myös Ohjeiden lukemisessa, nimittäin

unohdin sen että piti lisätä [OldModules] sinne fs9.CFG:hen. Tanks...HUPS!... eiku siis Thank's.

Meni senat sakaisin siis sanat sekaisin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään