Mika Mononen

PSSA320:n kanssa ongelmaa. (Kiihdyttely nousunopeuteen, FS2002)

5 viestiä aiheessa

Tervehdys,

Tässä on alkanut semmoinen asia riepomaan, että tämä Phoenix Simulation Softwaren A32S:n kone jumiututtaa simun LIM-pisteellä, kun kiihdyttely 250 solmusta nousunopeuteen pitäisi alkaa. Tämä siis tapahtuu täysin yllättäen. Oli korkeus nopeusrajoitukselle määrätty sitten 4000ft tai FL100, niin simu pysähtyy siihen. Ei varsinaisesti kaadu, vaan ainoastaan jumittaa. Tämän jälkeen kyllä valikot vielä toimivat. Jännää on myös se, että tämä tapahtuu vain nousussa, lähestymisessä menee LIM-pisteen kautta ihan mukavasti. Tiedän, että tämän saa helposti vältettyä poistamalla LIM-pisteen, mutta olisi kyllä mukava saada tietää että missä vika piilee. Itse lisäosa on asennettu uudestaan lukuisat kerrat, mutta se ei ole auttanut. Myös itse simulaattori on asennettu uudestaan pariin kertaan, tuloksetta.

Sitten lisäksi olen havainnut, että lähestymisessä, jos laitan FCU:lle nopeudeksi liu'un aikana vaikka MACH .74 tai IAS 280, niin kone ottaa nopeuden FMGS:ltä, vaikka PFD:lle valitun nopeuden osoitin muuttuu FCU:n osoittamaksi. Saattaisiko tämä olla ensimmäisen ongelman "sivuvaikutus", tai liittyä siihen jollain tavalla? Ja kuten otsikkoo laitoin, niin simulaattorina on FS2002. (En ole siirtynyt FS9:iin sille saatavien ei-niin-hyvien lentomallien johdosta.)

Kaikki neuvot ja vinkit otetaan vastaan.

Terveisin,

Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja oletko asentanut kaikki patchit sun muut? Muistaakseni jokin patcheista koski juuri jotain nopeusongelmaa, en kyllä ole aivan varma

Hmm, mielestäni kyllä. Mutta saattaa olla jäännytkin joku kun on tässä säädelty. Kokeillaanpas asentaa. Suuret kiitokset vinkistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä oli joku naurettava bugi.... :-\

Jos en väärin muista niin minulla tapahtui tuota kun laitoin Performance Settings asetuksista jollekin näytölle arvon 0. Olisiko ollut ND. Tarkistappas nuo. Arvo 1 pitäisi toimia ihan hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä oli joku naurettava bugi.... :-\

Jos en väärin muista niin minulla tapahtui tuota kun laitoin Performance Settings asetuksista jollekin näytölle arvon 0. Olisiko ollut ND. Tarkistappas nuo. Arvo 1 pitäisi toimia ihan hyvin.

Aa, tuo selittää kaiken. Tosiaan muutin sen 0:ksi sen toivosa että näytöt päivittyisivät mukavammin. Vaihdan sinne 1 nyt. Jättimäiset kiitokset sulle ja karmaa roppakaupalla. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään