Guest MasterBaziz

FS9 tilttaa heti käynnistyksen alussa

6 viestiä aiheessa

Nyt tuli ainakin minulle paha ongelma eteen. Kun klikkaan FS9:n kuvaketta, niin splash screen ilmestyy normaalisti, mutta heti parin sekunnin jälkeen puskee XPeen "We are sorry for the inconveniece..." -viestiä.

Luulin ensin, että tämä johtui siitä, että asentelin lisäosia ennen ensimmäistä käynnistykertaa simu asennuksen jälkeen, mutta vielä uusi reinstalli todisti, että näin ei ole. Asennuskin meni täysin normaalisti ilman virheilmoituksia.

Tässä vielä kuva selkeyttämään. Ilmeisesti ongelmalla jotain tekemistä user32.dll-moduulin kanssa?

fs9_tilt.jpg

Ja näytönohjaimena toimii Ati Radeon 9600, catalystit on uusimmat, tai ainakin lähes, kun viikko sitten forkkasin koko levyn.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öh...meikän neuvot ei yleensä auta. Mutta mulla oli sama homma. Esiintyi lisäosan kanssa nimeltä Marcinon paneeli A320:lle. Tein niin, että poistin FS9:n. Poistin myös FS9 juuren ja kansion D:asemasta. Poista myös FS9:kansio polusta:

C:\Documents and Settings\Joonas Häkkinen\Application Data\Microsoft\FS9.

Käynnistä tietsika uudestaan.

Asenna FS9.

Latasin vain ne lisäosat (project AI, FiDG A320 + paneeli, EFHK, PAI Gates Afcad), jotka tarvitsin ja nyt toimii.

32.dll ei liity näytönohjaimeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öh...meikän neuvot ei yleensä auta. Mutta mulla oli sama homma. Esiintyi lisäosan kanssa nimeltä Marcinon paneeli A320:lle. Tein niin, että poistin FS9:n. Poistin myös FS9 juuren ja kansion D:asemasta. Poista myös FS9:kansio polusta:

C:\Documents and Settings\Joonas Häkkinen\Application Data\Microsoft\FS9.

Jaahas, toi Documents and Settingsin putsaaminen jäikin välistä, vaikka itse ohjelman kansio kyllä poistin. Kokeillaanpa vielä uudestaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sekottaakohan joku lisäosan GAU tai muu tiedosto? Mut jos kaatuu jo pelkällä asennuksella ilman lisäosia niin en osaa sanoa. DirectX-päivitys?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

DirectX-päivitys?

Ei auta tuokaan.. Pitää varmaan siirtyä takaisin FS2002:een (joka yllättäen ei ole koskaan kaatunut ja aina toimii täydellisesti, ei ongelmia asennuksessa... antiikki kunniaan! ;) ).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään