Guest JussiHie

Lentokoneen maalaus

18 viestiä aiheessa

Okei. Tiedän, miten kone maalataan, mutta en tiedä, että millä ohjelmalla ne kuvat muunnetaan FS:n ymmärtämään muotoon.

ps. Saattaa olla väärä alue, kun en tiedä, mitä tuolla lentokoneen suunnittelulla tarkoitetaan. modellia, vai modellia, paneelia,tekstuureita, ääniä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseäni häiritsee semmonen, että minkä ihmeen takia tuo ohjelma jotenkin tummentaa sitä väriä.. kun sen laittaa simuun niin koneen esim takaosa on paljon tummempi ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseäni häiritsee semmonen, että minkä ihmeen takia tuo ohjelma jotenkin tummentaa sitä väriä.. kun sen laittaa simuun niin koneen esim takaosa on paljon tummempi ::)

Ettei olisi eri sävyinen alpha kahdessa eri bitmapissa? Eli toisessa olisi enemmän "kiiltoa"...

Pystytkö ottamaan esimerkki screenshotin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

toinen mahdollisuus on jos esim tallentaa DXT3 muodossa että se kadottaa jotain sellasia värejä että se saa sen näyttämään että tummenisi perään päin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos teit oman texture.xxx kansion koneeseen, niin muista lisätä tarvittavat rivit myös aircraft.cfg:hen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt taas kun olen muokannut tiedostoa niin en voi tallentaa sitä siinä *.CFG muodossa eikä valikosta löydy kohtaa "kaikki tiedostot" että voisin itse syöttää minkä tyyppiseski haluan sen tiedoston, ja jos yritän painaa "tallenus " kuvaketta se sanoo jotain että tässä tiedostossa on jotain asioita joita word ei voi tallentaa... Onko mitään muuta ohjelmaa millä voisin muokata AIRCRAFT tiedostoa ?????

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt taas kun olen muokannut tiedostoa niin en voi tallentaa sitä siinä *.CFG muodossa eikä valikosta löydy kohtaa "kaikki tiedostot" että voisin itse syöttää minkä tyyppiseski haluan sen tiedoston, ja jos yritän painaa "tallenus " kuvaketta se sanoo jotain että tässä tiedostossa on jotain asioita joita word ei voi tallentaa... Onko mitään muuta ohjelmaa millä voisin muokata AIRCRAFT tiedostoa ?????

Notepad pelastaa päivän! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

noiden cfg-tiedostojen muokkaamiseen kannattaa käyttää ihan Windowsin Muistiota tai Wordpadia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytä Windowsin Muistio-ohjelmaa (Notepad).

EDIT: AARRHH!!!!!!!!!!! Myöhässä... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

itsellä tuli juuri sama kun noita PAn busseja maalailin mutta POSKYN 752:sta maalatessa tein kaiken samoin ja ei tuollaisia ole ollenkaan ???

Taitaa olla vaan modelin huonoutta. Modelin tekijä ei ole osannut käyttää smoothing groupeja oikein, ja tästä syystä modelin omat varjostukset on päin hanuria...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Prkl... Ja taas uus ongelma nyt kone on vain valkoinen. Ja kun kattoo virtual Cocpit kuvakulmasta niin kaikki on myös valkosta paitsi mittaristot. Entäs nyt??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään