Guest apsk

Simu ei käynnisty!

18 viestiä aiheessa

Minun simu ei käynnisty siis mä avaan simun ja sitten tulee Latausikkuna mutta sitten se vain häviää ja sitten ei tapahu mitään tietääkö joku mikä siinä on mulla on FS2004

No nyt toimii kun palautin järjestelmän

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs sceneryjä tai koneita olet asentanut viimeksi? Kokeile poistaa viimeisimpiä asennuksia, niin saattaa selvitä, mikä tuota kaatumista aiheuttaa...

Ps. Yleisen luettavuuden kannalta voisit käyttää kirjoituksessasi pisteitä ja pilkkuja. On tosi ärsyttävä lukea tekstiä, joka on kirjoitettu yhteen putkeen ilman välimerkkejä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs sceneryjä tai koneita olet asentanut viimeksi? Kokeile poistaa viimeisimpiä asennuksia, niin saattaa selvitä, mikä tuota kaatumista aiheuttaa...

Ps. Yleisen luettavuuden kannalta voisit käyttää kirjoituksessasi pisteitä ja pilkkuja. On tosi ärsyttävä lukea tekstiä, joka on kirjoitettu yhteen putkeen ilman välimerkkejä...

Asensin Hong Kongin sceneryn ja poistin, mutta ei toimi siltikään :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin Hong Kongin sceneryn ja poistin, mutta ei toimi siltikään :(

No sitten ei muuta kuin taas sitä vanhempaa poistamaan. Kyllä se vika sieltä löytyy...

Tai hetkinen. Oletan, että poistit sen sceneryn tietenkin ensin sieltä scenery librarystä, ja vasta sitten kovalevyltä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siis olin purkanut tuon Hong Konig sceneryn. Ja olin avaamassa simuu ja olisin laittanu sinne scenery libraryyn sen, mutta enpäs voinukkaa ku simu ei käynnistyny :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siis olin purkanut tuon Hong Konig sceneryn. Ja olin avaamassa simuu ja olisin laittanu sinne scenery libraryyn sen, mutta enpäs voinukkaa ku simu ei käynnistyny :(

Hmmm, ettei nyt olisi käynyt silleen, että se scenery olisi korvannut jotain FS:n alkuperäisiä tiedostoja rikkinäisillä. Mikä sen scenerypaketin nimi oli?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Epäilen, että tuo hong Kongin scenery on se, mikä löytyy AVsim.comista vhhh2004b.zip tiedostonimellä. Paketti korvaa ilmeisesti alkuperäisiä tiedostoja. itselläi tämä paketti kyllä ainakin toimii hyvin. Mitä nyt putket ei näy kovin kauas.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö siellä City-->Hong Kong kansiossa ole joku tekture.old kansio? Kokeile siirtää ne sinne texture kansioon. Tosin varmin keino on poistaa simu ja asentaa uusiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joko olet kokeillut poistaa FS9.cfg tiedoston ja käynnistää simun sitten?

En muuten ole kiitos vinkistä. Mistäs se löytykää kun en muista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

C:\Documents and Settings\Tatu\Application Data\Microsoft\FS9

Mulla siis tuollainen. Sulla lukee varmaan tuossa 'Tatu' kohdassa jotain muuta. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai mikäli on vanhempaa Windowssia, niin: C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\FS9\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FS9.CFG:n saa palautettua oletusasetuksiinsa myös käynnistämällä simun CTRL- ja SHIFT-nappi pohjassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään