Guest Mara

kamera kuvakulman lukitus?

5 viestiä aiheessa

Eli saako tuota kameran kuvakulmaa lukittua jotenkin tuossa FS9:ssä?

Se on meinaan aika hankala tehdä silmukoita ym, muita temppuja esim, hävittäjillä kun kamera kuvakulma koko ajan seilaa ympäriinsä, niin sitä ei tiedä että miten päin on ilmassa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan oikeasti hei.. Ei voi olla niin vaikeaa tutkia niitä simun valikkoja ja menuja. Sieltä ylhäältä valitset view -> view options ja tutkit vähän aikaa sitä niin huomaat ehkä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan oikeasti hei.. Ei voi olla niin vaikeaa tutkia niitä simun valikkoja ja menuja. Sieltä ylhäältä valitset view -> view options ja tutkit vähän aikaa sitä niin huomaat ehkä.

mutta miten saan sen valikon näkyviin kun mulla on toi full screen mode aina päällä, ni mistä se lähtee pois?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta miten saan sen valikon näkyviin kun mulla on toi full screen mode aina päällä, ni mistä se lähtee pois?

Fullscreen moden saat pois painamalla alt+enter. Ja tuon valikon saat esiin painamalla alt. Ihmettelen kyllä miten ylipäätään olet pystynyt toimimaan simun kanssa jos et ole noita kahta tiennyt.. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Kyllä se siitä,kannattaa selailla ne manuuaalit ja komennot vaikka ovatkin CD:llä niin tulee komennot tutuksi.Sen olen huomannut että monikaan ei osaa/tiedä käyttää sitä Ctrl&Alt välissä olevaa näppäintä mikä ajaa saman asian kuin Alt+Enter,jäähän toinen käsi vapaaksi vaikka kupille kahvia!!Se että kysyy on ihan jees kunhan on itse nähnyt vaivaa ongelman selvittämikseksi,turhaa on kuitenkin silmien pyörittely ::) jotta homma toimii!

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään