Guest VMa

Patch FISD EFHK-sceneryn konfigurointiohjelmaan

3 viestiä aiheessa

Tervehdys,

Monilla on ollut ongelmia koskien FISD:n EFHK-sceneryn konfigurointiohjelmaa, jota jotkut eivät ole saaneet käyntiin laisinkaan (virheilmoituksen saattelemana). Syynä on ollut puuttuva dll-tiedosto, jota varten olen julkistanut simppelin korjauspaketin, joka lisää ja asentaa tuon dll-tiedoston.

Korjauspaketti on haettavissa osoitteesta http://fisd.fsnordic.net/public/EFHKConfiguratorPatch1.exe (67 kt), joka on pieni itsepurkautuva zip-filukka (paranoidit voivat avata ja purkaa sen erikseen). Lataa ja tallenna tuo exe omalle koneelle ja avaa se, OK:ta klikkailemalla dll asentuu sutjakkaasti ja ohjelma kertoo että homma sujui oikein. Virheilmoituksia jos ilmenee, niin ohjelman pitäisi kertoa selkeästi, mikä on vialla. Lopuksi tuon ladatun tiedoston voi poistaa, ohjelma itse poistaa omat väliaikaistiedostonsa.

Jos ongelmia ilmenee edelleen, kertokaahan niin tehdään lisää patcheja!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

öeöeö...Kiitos pätsistä, mutta mutta....Ei conffaa...Onkohan ongelmana se, että EFHK on asennettu kumpaankin FS2k2 ja FS2k4:seen?? Siis conffi-ohjelma toimii muuten täysin, mutta simussa ei tapahdu mitään :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

öeöeö...Kiitos pätsistä, mutta mutta....Ei conffaa...Onkohan ongelmana se, että EFHK on asennettu kumpaankin FS2k2 ja FS2k4:seen?? Siis conffi-ohjelma toimii muuten täysin, mutta simussa ei tapahdu mitään :-[

Tossa oli joku pöljä juttu että se konffisofta oletti että se FISDin vantaa oli siellä simun hakemiston addon_scenery tms hakemistossa, ainakin kun itse kokeilin, ei suostunut muuten toimimaan - ja mulla kun on kaikki scenet eri levyllä kokonaan.

Tai sitten tuo on jo korjattu, siitä on tovi kun tuota ihmettelin.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään