Guest Lonkka

Pacific Fighters!

18 viestiä aiheessa

Moro!

Hienolta kyllä näyttää, varsinkin noi vesitekstuurit. :oMitkäköhän laitevaatimukset kyseisellä pelillä on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Hienolta kyllä näyttää, varsinkin noi vesitekstuurit. :oMitkäköhän laitevaatimukset kyseisellä pelillä on.

Moi!

Epäilenpä että samat kuin FB:ssä joka on koodattu kyllä hyvin koska pyörii "normaali" kokoonpanolla varsin hyvin!

T:Harri

P.S Tossa minimit FB:lle mutta tuolla kokoonpanolla meno voi olla kyllä "hieman" nykivää!!

"MINIMUM SPECIFICATIONS

Computer: Pentium III 800/AMD Athlon 700 or better

Memory: 256 MB of RAM ( 512 MB is recommended)

Operating System: Windows®98/ME/2000/XP

DirectX: DirectX 8.1 or higher (included on disc)

Video Card: 3D video card (DirectX 8.1 compatible) w/32MB RAM (64MB recommended)

CD-ROM: 4X CD-ROM or better (Not recommended for use with CD-RWs)

Audio: Direct 8.1 compatible sound card

Internet/Network Play: Internet connection (56 kbps or better) or LAN for multiplayer

Hard Drive Space: 1.1 GB"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Hienolta näyttääpi joo :P. Vastaavat vesitekstuurit on muuten jo Forgotten Battlesissa,

mutta vaatii raudalta paljon, että niitä voi tuossa muodossa käyttää.

Tuossa FB:n vesitekstuureja

[ Attachment removed / expired ]

Hyvältä näyttää! :) Tuskin maltan odottaa ilmestymistä... (varsinkin kun CFS2 meni minulta kokonaan ohi :'()

Eikös tuota CFS2:sta ole myyty hiljaikkoin "platinium-pelinä" Anttilassa tai Citymarketeissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuota CFS2:sta ole myyty hiljaikkoin "platinium-pelinä" Anttilassa tai Citymarketeissa.

CFS1:n olen nähnyt platinum pelinä 10€:n hintaan, mutta en vielä CFS2:sta ole nähnyt. Voisi se jo tulla niin voisi tuon ostaa, itseltäni se jäi silloin joskus väliin. Siihenhän on noita lisäosia kiljoona kappaletta toisin kuin CFS3:n mihin ei oikein noita lisäosia löydy.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

CFS1:n olen nähnyt platinum pelinä 10€:n hintaan, mutta en vielä CFS2:sta ole nähnyt. Voisi se jo tulla niin voisi tuon ostaa, itseltäni se jäi silloin joskus väliin. Siihenhän on noita lisäosia kiljoona kappaletta toisin kuin CFS3:n mihin ei oikein noita lisäosia löydy.

Jani

Hitto, mulla on kyllä joku mielikuva, että olisin nähnyt sen jossain. Ja onhan tuosta sarjasta ilmestynyt viime vuonna onneton CFS3: edit: höh sinä sanoit sen jo :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko joku pelannut tuota Forgotten Battlesia? että onko hyvä se? :)

Voin vakuuttaa että on hyvä. Jos netissä haluat lennellä, niin joudut myös ostamaan Ace Expansion packin, eli lisälevyn FB:iin. Enemmistö servuista alkava olla AEP-pohjaisia,

joskin pelkkiä FB-servujakin löytyy kyllä. Pelaajia on vaan vähemmän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hitto, mulla on kyllä joku mielikuva, että olisin nähnyt sen jossain. Ja onhan tuosta sarjasta ilmestynyt viime vuonna onneton CFS3: edit: höh sinä sanoit sen jo :D

Tutkittuani pikaisesti eri nettikauppoja, uskallan väittää että CFS2:ta ei ole missään myynnissä. Ykkönen oli saatavana halpiksena, ja sitten tietysti tämä kolmonen täysihintaisena. Kolmonen minulla onkin, mutta se on niin raskas että minun vehkeillä sitä ei pelata (Athlon XP2400, GF4 Ti4200 128 MB, 768 MB DDR/333).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskotaan että näin on. ??? No jos maltat odottaa, niin eiköhän

PF korjaa tilanteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienolta näyttääpi joo :P. Vastaavat vesitekstuurit on muuten jo Forgotten Battlesissa,

mutta vaatii raudalta paljon, että niitä voi tuossa muodossa käyttää.

Tuossa FB:n vesitekstuureja

[ Attachment removed / expired ]Eikös tuota CFS2:sta ole myyty hiljaikkoin "platinium-pelinä" Anttilassa tai Citymarketeissa.

Ei näy mulla :'( tollaset vesi&suuliekki textuurit kun on vieläkin se mopo mutta muuten? hyvä GF4!Toisaalta simu pyörii sutjakkaasti!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskotaan että näin on. ??? No jos maltat odottaa, niin eiköhän

PF korjaa tilanteen.

Joo, tottakai maltetaan odottaa. Mihinkäs tässä valmiissa maailmassa kiire olisi. Todennäköisesti luvassa on namia koko rahan edesta... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä sieltä piti saada landscape tai vastaava perfectille niin näkyy :P

GF4MX440 ja "perfect" ei ole käytössä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Että onko FB hyvä? No ei se ole kuin paras ilmataistelusimu kautta aikojen. Tosin Red Baronissa oli kyllä tunnelmaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Näin joskus parivuotta sitten tuon CFS2:n normaaliboxissa muistaakseni Tennispalatsin edesmeenneessä Dosessa hintaan 55€ :o ja silloinkin peli oli jo todella vanha :P täytyyhän tuo ostaa jahka se tulee halpiksena myyntiin. Silloin tosin mukana ei ole sitä 200 sivuista manuaalia :'(

Kaipa se täytyy myös tuo Pacific Fighters käydä ostamassa kun tulee kauppaan koska noita Tyynenmeren taisteluita ei pahemmin sitten CFS2:n ole nähty. KAMIKAZEEEEEEEEEEE!

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä näin on että tuo taitaa ilmestyä myös minulle, odottelen tässä että mitä tuo vaatii koneelta, nykyisellä ei varmaan pyöri, olisipahan joku syy päivitää... ;D Kokeilin FB:tä joku kerta mutta tuntui tökkivän sen verran että en jaksanut kiinnostua. Eikös tuo lisälevyn minimi ole 1.4 gigan prossu tai jotain? Minulla kun on tuo 1.3 amd Duron, niin että sillai...

Tästä löytyy tuon pacific fightersin foorumi: http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=frm&s=400102&f=26310365

Itse olen lennellyt tuolla CFS2:lla siitä asti kun se tuli kauppoihin ja lennän edelleen. Mutta pieni huomautus siitä että jos tuon hankkii, niin kannattaa netistä ladata koneita ja muita "päivityksiä" joilla CFS2:sta saa paremman näköisen ja realistisemman tuntuisemman. Default koneissa esim. laskusiivekkeet eivät anna nostoa lainkaan, mutta toimivat kyllä jarruna...

Mutta noita porukoitten tekemiä koneita, laivoja, efektejä, maisemia, kampanjoita ym. löytyy onneksi aika kivasti lähes joka lähtöön, esim. noista osoitteista. Muitakin löytyy kyllä....

http://www.netwings.org/

http://www.sim-outhouse.com/forums/index.php?s=

Jos joku tuota CFS3:sta pelailee niin siihen löytyy ainakin koneita jonkin verran osoitteesta: http://www.avhistory.org/

CH

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään