Guest pilot22

Simu kaatuu ja kone käynnistyy uudelleen

4 viestiä aiheessa

Niin, tämmöistä ongelmaa on mulla esiintynyt jo vähän aikaa. Aina välillä tuo simu vaan sammuu ja kone käynnistyy uudelleen. Simu kaatuu valikoissa, ei lennoissa. Onko muilla tälläistä ongelmaa? Pitäisikö asentaa uudelleen, ottaa palomuurit pois päältä, vai mitä?

Tosiaan jonkun verran esiintyy tälläistä, muuten koko kone toimii normaalisti. Ei ole asennettuina kuin finnmasts lisäosa ja eurowings 2004.

- Toivottavasti löytyy ratkaisu,

Ilja

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on Radeon 9600. Asennettuani sitä ohjaamaan Omegan ajurit alkoi kone tilttailla näytönohjaimen hardware erroriin. Varoittaa kyllä ensin, mutta kone on käynnistettävä joka kerta uudestaan, noin joka viidennellä lennolla.

En tiedä liittyykö ongelma Omegan ajureihin vai onko itse ohjaimessa fyysistä häikkää.

Forgotten Bubbles'n kanssa ei ole näyttöongelmia. Siellä taas moottorin ääni katoaa aina välillä. :)

Onneksi on kotona myös PlayStation 2, sitä ei tarvitse viritellä. Pro Evolution Soccer, suosittelen lämpimästi.

sasu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Forgotten Bubbles'n kanssa ei ole näyttöongelmia. Siellä taas moottorin ääni katoaa aina välillä. :)

sasu

Minulla oli samanlaisia ongelmia tässä kymmenisen vuotta sitten Flight Unlimited I:n kanssa, välillä moottorin ääni katosi ja välillä toimi täydellisesti. Omituista tästä teki se, että aina kun ääni oli kadoksissa, moottorin tehoasetusta ei voinut muuttaa, vaan se oli aina kaasu täysillä. En tosin enää tarvitse siinä asiassa apua kun ei koko ohjelma enää toimi liian uudella koneellani. Tosin jos joku tietää miten ko. simun saa toimimaan win xp:ssä niin kertokoon ihmeessä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään