Guest Athlonisti

Most Realistic Ai "Summer 2004"

7 viestiä aiheessa

Voiko tuolta vain lisätä nuita flightPlaneja FS:ään vai onko tuolla joitain uusia koneitaki, jotka pitää lisätä PaiInstallerin Aircraft.txt:hen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko tuolta vain lisätä nuita flightPlaneja FS:ään vai onko tuolla joitain uusia koneitaki, jotka pitää lisätä PaiInstallerin Aircraft.txt:hen?

Itse olen tehnyt silleen, että olen korvannut esim. Finnairin vanhat plaanit MRAI:n uusilla. Jos esim. joudut asentamaan uuden yhtiön, niin luonnollisesti joudut hakemaan siihen koneet erikseen ja laittamaan ne aircraft.txt:hen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten nuo Plaanit vaihdetaan ???.

Ihan puhtaasti copy/pastettamalla. Esim. jos vaikka Finnairin A321:n numero aircraft.cfg:ssä on AC#666 niin silloin etsit flightplans.txt:stä vastaavan rivin ja maalaat koko AC#666 kohdassa olevat plaanit. Sen jälkeen avaat MRAI:lta lataamasi plaanit ja muutat siinä olevan A321:n AC# numeron AC#666:ksi. Tämän jälkeen maalaat koko AC#666 hässäkän ja kopioit sen ja liität alkuperäisen tilalle.

Näin olen itse tehnyt eikä ole ollut toimivuusongelmia tjms. Toki tähän saattaa olla helpompikin keino, mutta itse olen kokenut tämän ihan hyväksi tavaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta kun olen ladannut niitä valmiita paketteja sieltä PAI:n sivuilta nin siinä ei ole kuin kaksi tiedostoa ei oo flightplans.txt:tä.

Tai ainakaan en tiedä missä :P.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta kun olen ladannut niitä valmiita paketteja sieltä PAI:n sivuilta nin siinä ei ole kuin kaksi tiedostoa ei oo flightplans.txt:tä.

Tai ainakaan en tiedä missä :P.

Ach, no ne saa "esille" kun ajaa TTools-ohjelmalla decompile-vaihtoehdon. Tuo TT tulee muistaakseni PAI:n asennuspaketissa mukana. Löytyy muistaakseni simun hakemiston juuresta Project AI-kansiosta.

Kun olet tehnyt tarvittavat muutokset aircraft.txt:hen ja flightplans.txt:hen, niin ajat compile-vaihtoehdon TToolsilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään