Guest GShock

Musta aloitusvalikko??

13 viestiä aiheessa

Hilfe!

Mulla on yhtäkkiä pamahtanut FS2004n aloitusvalikko ihan mustaksi ruuduksi. Ainoa mikä näkyy on Cessnan kuva mikä pyörii siinä valikossa mutta muuten ruutu on musta. Hiirtä liikuttelemalla valikot saattavat välähtää, mutta muuten ei mitään. Klikkasin sokkona Fly Now -kohtaa ja lentoonlähdön latausruutukin on musta lukuunottamatta sitä latauksen prosenttipalkkia. Sitten lentäminen taas sujuu ihan ok.

Ratkaisuja? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos näyttöajuri kuinka tuoretta mallia? Tavallisimmin tuollaiset ovat ajuriongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mullakin on ollut tota. Mulla se toimi kun painaa sitä Windows näppäintä. Siis kun painaa sitä niin aukee käynnistä-valikko. Simu sillon menee pieneksi ja sitten avaat uudelleen sen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttisajuri on viime syksyn tuomaa. Tosin en nyt uskoisi sen ajurista johtuvan kun homma muuten pelittää kuin unelma. Vai?

Eipä toiminu Jessenkään temppu.... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeiles uusiksi asennusta,kun nuo napithan ovat kaikki texture kansiossa ja jos siellä on jokin vika tai ne puuttuu niin eihän simussa sitten mikään näy eli mustaa näkyy varmaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koko simun asennustako? On muuten aikamoinen touhu asennella kaikki uudestaan kun tavaraa kuitenkin on aika reippaasti tuolla simussa... Mahtaisko niitä voida asennella file kerrallaan tms?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se niin mene että kun teet uninstallin niin koneet ja gauget jäävät eli ei niitä tarvi asentaa.Ainoaksi ongelmaksi muodostuu maisemat jotka tarvitsee asentaa uusiksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se niin mene että kun teet uninstallin niin koneet ja gauget jäävät eli ei niitä tarvi asentaa.Ainoaksi ongelmaksi muodostuu maisemat jotka tarvitsee asentaa uusiksi

Mun mielestä Gauget menee..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä Gauget menee..

Siis FS:ää poistettaessa Uninstall-ohjelma poistaa vain ne tiedostot, jotka asennettiin alkuperäisen FS:n asennuksen aikana. Kaikki lisäosat jäävät paikoilleen (luullakseni).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toihan ois aika hyvä homma, koska se on aika iso homma laittaa kaikki lisäosat takaisin... :(

Anyway, kuulkaas, HOMMA KORJAUTUI!! ;D Kokeilin piruuttaan vielä viimeisenä keinona järjestelmän palauttamista parin päivän taakse menneisyyteen ja se kikka tepsi!

Kiitos kuitenkin ratkaisuehdotuksista! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis FS:ää poistettaessa Uninstall-ohjelma poistaa vain ne tiedostot, jotka asennettiin alkuperäisen FS:n asennuksen aikana. Kaikki lisäosat jäävät paikoilleen (luullakseni).

Juuri näin. Mutta jos olet asentanut jälkeenpäin AI-liikennettä, niin ota kyseisten ai-liikenteen *.bgl-filut talteen! Ne meinaan lähtee uninstalloinnissa. Kerran jouduin asentamaan simun uudestaan ja onneksi otin sitä ennen traffic.bgl:t talteen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooh, mulla on Ultimate Traffic joten ei siinä kauaa mene kun sen asentaa uudestaan... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olitko just ennen alotusruudun pimenemistä säätänyt näyttiksen asetuksia? Kun itte pistin (Nvidia gforce 4 mx420) näyttiksen antialiasingin kohtaan 2X, tuli sama vika, ruutu mustaksi, lentokone vain pyöri näkyvillä. Sillonhan tuo järjestelmän palauttaminen vaan yksinkertasesti palautti näyttiksen asetukset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään