Guest heiska91

Vaikeat lähestymiset

26 viestiä aiheessa

Mihin kentälle on vaikea lähestyä esim. juuri Madeira on yksi. Mitä muita on?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Madeirasta ja Innsbruckista on hyvä aloittaa. Kyllä sulla aikaa tuhraantuu noidenkin kanssa jo, jos meinaat kunnolla ne ajaa :).

 

Tero

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Öö Joel, VHHH on Chek Lap Kok:i (osaa kirjottaa ;D)

Niinpäs onkin. Sekoitin Kai Takin ja Chek Lap Kokin . :)

Eikös Kai Tak ole nykyään pois käytöstä?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Niinpäs onkin. Sekoitin Kai Takin ja Chek Lap Kokin . :)

Eikös Kai Tak ole nykyään pois käytöstä?

Jep.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

SESM. Sinne pitää lähestyä tyhjäkäynnillä, eikä nousukaan ole mikään helppo homma.

Kuka SESM:in on suunnitellut niin eipä ole paljoa järki päätä pananut sillä hetkellä kun on miettinyt paikan minne se tehdä ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kreikan Samos on myös aika hauska kenttä. Sinne on kiva vedellä vähän heikommalla säällä NDB-circling lähestymistä. ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Huhuhuh. Just päätty mulla lento EFHK-LOWI! Olipas vaikea lähestyminen mutta pääsin tosi hyvin laskeutumaan vaikka olenkin ensikertalainen tuolla. Luulin että törmään johonkin vuoreen siinä lähestymisessä mutta en, onneksi :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Huomasit varmaan myös, että LOWIn liukupolku ei ole standardi 3 astetta... siinä tullaan aika haipakkaa alas vuorten välissä :).

 

Tero

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Huomasit varmaan myös, että LOWIn liukupolku ei ole standardi 3 astetta... siinä tullaan aika haipakkaa alas vuorten välissä :).

 

Tero

Kyllä huomasin ;D Laskeutuminen radalle 26 on helppoa mutta 8 radalle laskeutuminen on jo vaikea. 8:lle minä tulin laskuun.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Huomasit varmaan myös, että LOWIn liukupolku ei ole standardi 3 astetta... siinä tullaan aika haipakkaa alas vuorten välissä :).

 

Ja siinahan ei varsinaista liukupolkua olekaan, vaan DME:n etaisyyksille omat korkeusrajoitukset. Airbussin autopilotilla se kuitenkin onestaa aika perhanan napparasti.

 

Edit:

 

Nakojaan itasuunnassa GP on, mutta lansisuunnassa ei.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja siinahan ei varsinaista liukupolkua olekaan, vaan DME:n etaisyyksille omat korkeusrajoitukset. Airbussin autopilotilla se kuitenkin onestaa aika perhanan napparasti.

 

On toki idästä lähestyttäessä liukupolkukin, 111.1 OEV. Se on periaatteessa aika helppo radalle 26 mutta 08 pitää sitten tehdä visuaalilähestyminen aika tiukoilla kurveilla. ;D

 

Siinä toisessa lähestymisessä lännestä päin, LOCDME WEST (109.7. OEJ), ei sitten ole liukupolkua.

 

EDIT.

 

Äh no niin, Tero ehti tuohon väliin ja minäkin sitten totean että huomasin editin. :P

 

Mainostetaan sitten vaikka paria Islannin kenttää.

 

BIIS - Ísafjörður

BIAR - Akureyri

BIVM - Vestmannaeyjar

Ja BIEG - Egilsstaðir on mukava.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

MHCA on aika haastava. Lasku on kylläkin helpompi kuin nousu, elle kone ole erityisen ketterä tai tehokas.

 

[ Attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikäku oli aika haastava ;D -> Inside stoori. Anyway kokeilkaapa Nelsonia CZNL. Sinne pystyy (simulaattorissa) laskeutumaan jopa MD11:sta, kunhan ensin saa ne pienemmät mokomalle läntille.

 

 

[ Attachment removed / expired ]

 

 

 

 

Todellisia extreme laskuja voi tehdä 15S kentälle. Taitaa olla muutaman koneenmitan, ultralight park? Mutta kyllä sinne Cessnan saa sopimaan ;D

 

 

 

[ Attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään