Guest heiska91

Scenery ongelma Turun saaristossa

12 viestiä aiheessa

Terve,

Olin lentämässä EFHK-ESSA ja huomasin tommosen jutun:

[ Attachment removed / expired ]

Se ei lähtenyt pois. Vaikka annoinkin simun ladata sitä niin se ei lähtenyt pois, onko muilla ollut tommoisia ongelmia ???

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla näkyi myös tuollainen harmaa alue Hangon niemessä asennettuani EFHN-maiseman (myös fs2004 päivityksen). En ole kyllä koittanut kuin yhdesti, pitää melkein kokeilla tuleeko uudestaan.

Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo melko varmasti on latausvirheitä, ja poistuvat kun sammuttaa simun ja koittaa uudestaan samasta kohtaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo ole Hangon photoreal sceneryn paikka? Ainakin näyttää siltä.

Bamce osaa selittää tarkemmin, mutta kannattaa alkuun tarkistaa että Hangon asennus on tehty oikein. Hangon tekstuureja laitetaan myös simun omaan hakemistoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ah, niin, Hangossa taisi olla erikoistapaus, jos se photoreal scenery on asennettu. Jätän sen Bamcen kerrottavaksi, etten sotke selvää asiaa :)

EDIT: Tatun sormet on nopeammat ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hankohan tuo. Tuo lienee ongelma joka johtuu erilaisten landclass-tiedostojen versioeroista. Ongelmaa saattaa korjaantua jos poistat EFHN\EFHNclass\scenery -hakemistosta nuo LC_-alkuiset tiedostot (2 kpl). Ne sisältyvät joka tapauksessa FinnClassiin! Kerro, auttaako tämä! Jos ei auta, niin asia korjaantuu viimeistään seuraavassa FinnTerrain/FinnClass-versiossa.

Valitettavasti EFHN ei ole täysin yhteensopiva FinnTerrainin kanssa. Photoreal-osa varsinkin sijoittuu väärin, joten en suosittele sen osan käyttämistä FinnTerrainin yhteydessä. Sen sijaan itse EFHN-kenttä on muilta osin ok ja voidaan käyttää.

Tulen lähiaikoina julkaisemaan EFHN-patchin joka korjaa kaupungissa olevien rakennuksien sijainnit FinnTerrain-yhteensopiviksi ja neuvoo miten tuo photoreal-scenery poistetaan käytöstä... (Tämä päivitys tulee muuten olemaan 'FS2004 only'). En vielä tiedä, tullaanko jossain vaiheessa muuttamaan myös photoreal-osuutta FinnTerrain-yhtensopivaksi. Aika näyttää.

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm.. Unohtu kertoa että olen poistanut sen sinun Hangon scenen jo aikoja sitten kun siinä ilmeni jotai ongelmia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm.. Unohtu kertoa että olen poistanut sen sinun Hangon scenen jo aikoja sitten kun siinä ilmeni jotai ongelmia...

Hmm. Olisikohan sitten jossakin muualla väärä versio tiedostosta LC_054_010.BGL - koeta etsiä tuota FS2004-kansion alta (pitäisi löytyä ainoastaan Finnclass\scenery-hakemistosta, poista kaikki muut). Tarkista myös tuon Finnclass\scenery-hakemistossa olevan tiedoston päivämäärä - oikea versio pitäisi muistaakseni olla 4.2.2004.

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löyty, päivämäärä on oikein... Mitäs nyt teen?

Kokeile downloadata tätä ja pura ao. tiedosto tuon Finclass\sceneryssä olevan päälle....

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään