Guest macklin

Stellanin DC9 paneeli ongelmia.

3 viestiä aiheessa

Olen tässä jonkin aikaa yrittänyt saada Stellanin paneelia toimimaan FS2002 mutta ei onnistu. Olen huolellisesti lukenut ohjeet ja omasta mielestäni tehnyt juuri niin kuin on käsketty, eikä tämä paneeli niin mahdottoman monimutkaiselta tunnu.

Ongelma on se etteivät moottorit käynnisty kokonaan vaan toistavat käynnistys vaihetta jatkuvasti. Hankala sellaista konetta on lentää ja autostartti Ctrl+E ei toimi.

Jos joku voisi vähän jelppiä olisin todella kiitollinen kun muita hyviä DC9:sin paneeleita ei oikein ole.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tässä jonkin aikaa yrittänyt saada Stellanin paneelia toimimaan FS2002 mutta ei onnistu. Olen huolellisesti lukenut ohjeet ja omasta mielestäni tehnyt juuri niin kuin on käsketty, eikä tämä paneeli niin mahdottoman monimutkaiselta tunnu.

Ongelma on se etteivät moottorit käynnisty kokonaan vaan toistavat käynnistys vaihetta jatkuvasti. Hankala sellaista konetta on lentää ja autostartti Ctrl+E ei toimi.

Jos joku voisi vähän jelppiä olisin todella kiitollinen kun muita hyviä DC9:sin paneeleita ei oikein ole.

jukka

Ootko laittanu Overheadista ne paineilma namiskat päälle? siinä APU:n alapuolella on kolme kytkintä joiden alla on mittarit. Nämä mittarit ovat ns. nolla asennossa jos nuo kytkimet ovat pois päältä. Ja sitten oletko muistanu overheadista laittaa ne fuel jutut on asentoon? En muista panelia kauheen hyvin ulkoota, meinaan siitä on aikaa kun sillä on tullu viimeksi lennettyä. Kokeile ainakin aluksi noita jos auttais tohon sun ongelmaasi ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain toimimaan ihan vahingossa, en tiedä mitä tapahtuu mutta kun liikutan CH:n Yoken conditionleveriä käynnistysvaiheessa niin moottorit alkavat toimia normaalisti. Ne ikäänkuin saavat jonkinlaisen sysäyksen ja kun ne ovat käynnissä niin vivun asennolla ei ole merkitystä kuten ei minkään suihkumoottorin kanssa.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään