Guest Finski

Falconistit

31 viestiä aiheessa

Missäs FSN:n falconistit luuraa? Itse asentelin juuri windowsin uusiks ja falcon on jälleen asentumassa koneelle. Olisiko halukkaita moninpeli -kampanjaan viikolla? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Tuossa Lönnqvistin kanssa hiukan suunniteltiin ensi viikolla jonkinlaista happeninkia. Tokihan sinne taivaalle muitakin mahtuu :D

Arttu

Missäs FSN:n falconistit luuraa? Itse asentelin juuri windowsin uusiks ja falcon on jälleen asentumassa koneelle. Olisiko halukkaita moninpeli -kampanjaan viikolla? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Tuossa Lönnqvistin kanssa hiukan suunniteltiin ensi viikolla jonkinlaista happeninkia. Tokihan sinne taivaalle muitakin mahtuu :D

Arttu

Harri möi mulle Falconinsa mutta taisi tehdä "varmuuskopiot" levyistä samalla, vai! ;) ;D

PS. Jos puhutaan siitä"FALCON 4.0:sta"?? 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Khöm... sanottakoon, että hiukan on Falcon hakusessa pitkän ajan jälkeen :-[

En saanut edes moottoreita käyntiin :o

No radarit tuntui vielä jotenkin muistavan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei tietenkään ! :o Löysi halvemmalla jostain alennuskorista, ja osti takaisin uuden :P

Arttu

Harri möi mulle Falconinsa mutta taisi tehdä "varmuuskopiot" levyistä samalla, vai! ;) ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mulle vaan passaa, jos loppuviikosta onnistuu. Alku viikko pitää hikoilla ILL:n kokeissa, mutta sen jälkeen. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Hienoa :D Näyttää siltä, että innokkaita löytyy enemmänkin. Ehdotan, että lähdetään liikkeelle alkuun ilman ohjuksia, sillä muuten ainakin meikäläiseltä lennosta muodostuu aika lyhyt. Kunnon dogfight sen sijaan saattaisi kestää hieman pidempään :P

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mulla on taas ihan aito Falcon4,samassa paketissa on myös

B-17&EAW!

[ Attachment removed / expired ]

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

B-17&EAW!

Oletkos saanut tuota B-17:sta toimimaan?

Mulla on toi, mutta en ole uudella koneella saanut sitä enää toimimaan. Peli on kyllä todella loistava

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on toi, mutta en ole uudella koneella saanut sitä enää toimimaan. Peli on kyllä todella loistava

Moi!

Kyllä toi mulla XP:ssä toimii mutta en ole vielä ehtinyt keskittymään kunnolla koko simuun!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on sama ongelma Jane`sin USAF kanssa win2000 käyttiksellä. Ois voinnu treenata sillä pikkusen ohjusten toimintaa, jos vaikka joskus sais Falconin ostettua.

Pitäisköhän testata myös tuota B-17, että toimiiko se win2k:ssa. Oikeessa olet ,muuten ihan hyvä peli, mutta nettipeli puuttuu. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtaako 56 GPRS riittää moninpeliin?

Itse olisin heti mukana jos kone olisi kunnossa. Alkaa usko pian mennä tietokoneeseen kun kaksi prosessoria on kärähtänyt ja nyt kun sen pitäisi kaiken järjen mukaan toimia niin räjähti monitori. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtaako 56 GPRS riittää moninpeliin?

Itse olisin heti mukana jos kone olisi kunnossa. Alkaa usko pian mennä tietokoneeseen kun kaksi prosessoria on kärähtänyt ja nyt kun sen pitäisi kaiken järjen mukaan toimia niin räjähti monitori. ???

Oho... sinun sijassasi olisin jo menettänyt toivoni ja ostanut playstationin ;D

No ei... niin alas en sorru...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Onkos kenelläkään muulla sitä ongelmaa, että näyttö "värisee" 3D-ohjaamoa käytettäessä? Tai tietääkö kukaan, miten tuon korjaisi ?

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yeah! Falcconi pelittää mulla myös. On meinaan 3 vuotta kun viimeksi sitäkin tykitti. On peli muuttunut yllättävän paljon siitä. Monet systemit eivät ole enää samanlailla kun manuaali kertoo ja AIM-120n osumatarkkuus huonontunut huomattavasti. Mulla jostain syystä ohjaamon graffat ovat jokseenkin epätarkat joissain paikoissa...samoin tuntuu että sisältä katsottuna siivet ja kuorma ovat hieman "rosoisia". Käytössä on 1024x768 32bit resot. Kellään muulla samanlaista ongelmaa? SP4 on asennettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

B-17&EAW!

Oliko ihan täysihintainen tuote (~50 €) vaiko alelöytö? Ja mistä ostit? Voisi nimittäin itsekin harkita ostamista jos tuollainen jossain kävelisi vastaan...

-Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hehhee, huomasinpa juuri, että minullahan ON tuo Falcon 4 kaapin perällä lojumassa. Unohtui sinne aikanaan, kun ei koneessa oikein potku riittänyt ja siviilisimuilu kiinnosti enemmän. Nyt on asennettu kovolle ja päivitykset haettuna. Aika paljon nappuloita on tuossa näppäimistökartassa ja manuaalin tavaamisessakin saattaa tovi mennä (on pikkuisen monimutkaisempi simu kuin muinainen Falcon AT), mutta katsotaan josko innostuisi aiheesta enemmänkin. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko ihan täysihintainen tuote (~50 €) vaiko alelöytö? Ja mistä ostit? Voisi nimittäin itsekin harkita ostamista jos tuollainen jossain kävelisi vastaan...

-Oskari

Moi!

Niinkuin tuolla mainitsin huutonet:istä 6€ ;D.Joskus tekee hyviä löytöjä sieltäkin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä toi mulla XP:ssä toimii mutta en ole vielä ehtinyt keskittymään kunnolla koko simuun!

Kele. Mulla toi vain yrittää käynnistyä. Hetken aikaa on tiimalasi ruudussa ja sitten se häviää, eikä peli käynnisty. Harmittaa ihan vietävästi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinkas tämän asian laita nyt on hyvät herrat, onko tämä SP4 ainoa asia mikä Falconin perusasennuksen jälkeen pitää asentaa vai vaatiiko se aiemmatkin superpakit sun muut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ah. Vihdoinkin pääsee taas linjoille. Netti ollut poikki toista viikkoa. Mites muuten, kun asensin tuon SP4:sen ja se ilmeisesti sekoitti vähän meininkiä, kun koneet nousevat/laskevat kiitotien vieressä oleville nurtseille ym. Kiitotien suuntasesti sentään. Myös platalla olevat koneet ovat huomattavasti halleja ja muita rakennuksia kookkaampia. Kellään samaa ongelmaa? :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään