Guest JuhaL

AI parkkeeraus

10 viestiä aiheessa

Minne koneet parkkeeraavat, jos kentällä ei ole merkitty yhtiölle paikkoja, mutta Aircraft.cfg:ssä yhtiön koneelle on merkitty parkkikoodi? Toivottavasti löytävät jonnekkin vapaaseen ruutuun?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Silloin koneet valitsevat satunnaisesti paikan. Mutta jos sekä kentällä ja Aircraft.cfg:ssä on tuo koodi nimetty, kone pyrkii parkkeeraamaan siihen jos se on vapaa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tohon samaan aiheeseen liittyvä ongelma. Kun latasin British Airways Ai liikenteen tai sen, asensin ja laitoin efhk:n kentälle sille paikkoja mutta sen koneita ei näy siellä... Jos joku tietää mikä on ongelmana niin voisiko kertoa mistä se kenkä puristaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja mikäli kaikki portit ja standit on täynnä, niin silloin laskeutumisen jälkeen kone vain "häviää" kentältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ei ole yhtiökoodeja määritelty, koneet menevät oikean tyyppiselle paikalla (ramp, gate), jonka radius on sopiva. Samanlaiset paikat taitavat täyttyä numerojärjestyksessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On mulla paljon tilaa siellä ja siihen lentokentän afcad tiedostoon oon laittanu paikatkin niille mutta ei ole näkynyt lufthansan eikä British airwaysin koneita eikä myöskään KLM:n koneita vaikka oon asentanutkin ne pai tiedostot :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On mulla paljon tilaa siellä ja siihen lentokentän afcad tiedostoon oon laittanu paikatkin niille mutta ei ole näkynyt lufthansan eikä British airwaysin koneita eikä myöskään KLM:n koneita vaikka oon asentanutkin ne pai tiedostot :(

Eihän niitä aina siellä näy. ;) Kokeilepa eri viikonpäivinä ja eri kellonaikoina. Kyllä pitäisi näkyä, mikäli on asennettu oikein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä aiheesta: jos parkkitilaa ei ole ja kone häviää tullessaan kentälle (tai juuttuu rullaukseen ja häviää), ja sitten sille koneelle koittaa lähdön aika kentältä, ilmestyykö sinne se kone johonkin, vai jääkö lento väliin?

Ja vielä: kun käynnistetään simu, laskeutuvatko koneet ajallaan, vai pitääkö niiden ensin lähteä edelliseltä kentältä, eli ilmestyvätkö koneet ilmatilaan kesken lennon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luullakseni lento jää väliin ja kyllä ne pitäisi ihan aikataulussa laskeutua. En ole kyllä varma ! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko varmasti standien radius tarpeeksi suuri?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään