Guest pilot22

Eurowings 2004

8 viestiä aiheessa

Jees pox,

Tuosta eurowings add-onista muutania kysymyksiä kyseisen lisäosan omistajille. ;D

Miten saan näkymään perämiehen paneelin tai muita paneeli näkymiä kuin sen perinteisen?

Miten tuohon FMC voi syöttää noita tietoja?

Kiitoksia etukäteen

- Ilja :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten saan näkymään perämiehen paneelin tai muita paneeli näkymiä kuin sen perinteisen?

Miten tuohon FMC voi syöttää noita tietoja?

No mulla on tuo EW: ATR-paketti ja siinä ei ainakaan ole perämiehen paneelia.

Kannattaa lukasta se FMC:n manuaali ajatuksen kanssa läpi, ei oikein voi tässä ruveta yksityiskohtaisesti neuvomaan...

Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, mulla on se koko manuaali saksaksi. En saa ihan kaikesta selvää. :P

Mutta mainoksissa ainakin luvataan perämiehen paneelit ja joitain muita kuvakulmia.

-Ilja

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, mulla on se koko manuaali saksaksi. En saa ihan kaikesta selvää. :P

Mutta mainoksissa ainakin luvataan perämiehen paneelit ja joitain muita kuvakulmia.

-Ilja

Eikö sieltä download-sivulta löydy myös enklantin kielinen manuska? Luulis ainakin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä siinä pitäis tulla enkun kielinen manuska mukana.. Ainankin tossa atraimessa tuli...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, vielä tuosta eurowings lisäosasta.

Mulla on tälläisiä ongelmia kuin. Saada moottorit käyntiin edes tuolla ctrl+E yhdistelmällä ja sitten kun saan ne käyntiin, sanotann vaikka atr:ssä niin joikkarin kaasukahva säätää vain toista puolta koneen moottoreista, eli siitä tulee hieman hankalaa.

Onko tähän mitään ratkaisua?

- :-[ilja

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, vielä tuosta eurowings lisäosasta.

Mulla on tälläisiä ongelmia kuin. Saada moottorit käyntiin edes tuolla ctrl+E yhdistelmällä ja sitten kun saan ne käyntiin, sanotann vaikka atr:ssä niin joikkarin kaasukahva säätää vain toista puolta koneen moottoreista, eli siitä tulee hieman hankalaa.

Onko tähän mitään ratkaisua?

- :-[ilja

On ratkaisu, olikos se niin, että ensin painaa e:tä ja sitten välittömästi yhtä aikaa kaikkien haluttujen moottorien nappeja, eli tässä tapauksessa 1 ja 2. Tuossa täytyy olla nopea ja ei siltikään aina toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään