Guest heiska91

Oletko tyytyväinen AI-liikenteeseesi?

14 viestiä aiheessa

Tuli mieleen tämmöinen ::)

Itse olen tällä hetkellä todella tyytyväinen omaani. Kertokaas sitten vielä että mitä AI-liikennettä sinulla on kuten. PAI,venäläis paketti... Itsellä on toi venäläis paketti ja MRAI:n uusia plaaneja...

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on PAI:n paketit käytössä, mutta useimmiten koko ai -liikenne on pois päältä. Ihan hienoahan se on joskus katella kun koneita menee, mutta useimmiten se vain häiritsee ja hidastaa konetta kun pitäisi testata jotain juttuja. Jos en ole testaamassa tai harjoittelemassa jonkun koneen käyttöä niin luultavasti lennän vatsimissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on Ultimate Traffic ja tyytyväinen olen, koskaan ei ole ollut liikaa liikennettä, vaan juuri perfect ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei minulla "täydellistä" AI:ta ole, koska olen jättänyt monia Aasian, Afrikan ja E-Amerikan yhtiöitä kokonaan pois (en lennä siellä). Länsi-Euroopassa ja P-Amerikassa kuitenkin liikennettä on paljon, variaatiota löytyy (esim. saman lentoyhtiön erilaisia värityksiä) ja erilaisten kikkailujen ansiosta liikenne on sujuvaa (ei 17:ää konetta samaan aikaan ILS:issä). Liikennettä löytyy niin taivaanlehmien, sotilaskuljetuskoneiden kuin bisnesjettien muodossa ja kaikki käsin asennettuna parhaimmista ja FPS-ystävällisimmistä malleista.

Että ihan tyytyväinen olen. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän sitä ihan tyytyväinen tuohon liikenteeseen on. Tosin aina kun tulee uusia yhtiöitä, niin ne tulee asennettua. Tällä hetkellä päivittelen neukku-paketin plaaneja kesälle 04 aina sitä mukaa, kun MRAI:lta tulee uudet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pain täällä päin lentävät yhtiöt + Mrain SAS. Lisäksi Pai:n GA-lokalisointipaketti. Riittää vallan mainiosti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Erittäin tyytyväinen olen omaan AI-liikenteeseen, mikä kattaa tällähetkellä vasta Euroopan. Eli siellä on liikennettä missä itsekin lentelen. Kun haluan testata jotain konetta, eli suoraan sanottuna opettelen lentämään, niin valitsen paikaksi jonkun huitsin nevadan, mihin en ole vielä asentanut AI-liikennettä. Eli tältä pohjalta, vähän kerralla ettei tule ähky olo! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisi sitä liikennettä olla vielä enemmän esim. Afrikassa ;D :P

Asennettuna on kaikki Project AI:n installerit sekä MRAI:n plaanit. Myös joitakin pienempiä plaaneja on asennettu jotka on löytyneet eri paikoista. On siitä joskus tullut melkein tunnin verran venattua Chicagossa että pääsee nousemaan ;D :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytän tällä hetkellä Ultimate trafficia ja venäläis pakettia testi mielessä. Liikenettä on tarpeeksi ympäri maailmaa ja välillä ehkä liiankin kanssa!

Trafiikki prosentin olen tiputtanut 60% joka tuntuu näillä kahdella olevan kohdallaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ultimate Traffic käytössä ja olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin koskaan olen tyytyväinen, aina pitää virittää jotain. Määrät kyllä ovat OK.

Käytössä on pääasiassa MRAIn plaanit, koneet koottu sieltä mistä on löytynyt, pääosa PAIn. Joitain plaaneja olen tehnyt itse ja joitain löytänyt sieltä täältä.

Seuraavaksi pitäisi maalata pari helppoa konetta, joita ei ole löytynyt mistään.

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Venäläisten privapaketti on asennettuna. Ja sen lisäksi Air Finlandin paketti myös.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään