Guest arzzi

Venäläisten AI-paketti - koneet ei näy!

6 viestiä aiheessa

Asensin FS2004:en uudestaan koneelle ja samalla myös n.190mb ai-paketin. Kuitenkaan koneet ei näy. Ohjelma asentaa automaattisesti c:\....\fs9\advaced traffic -kansioon ttools+muut tiedostot. Pitääkö ttools jne. olla jo asennettuna jo ennen ai-paketin asennusta vai mikä tässä oikeen maksaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paketissa syntyy asennuksen jälkeen aircraft kansio jonka sisältö tulisi siirtää tuonne FS9 aircraft kansioon. Myös Scenery/World Scenery/scenery kansiosta tulisi löytyä Traffic.bgl-tiedosto. Kokeileppa tehä noin niin ehkä toimii ;) Kysy lisää hjelppiä jos ei toimi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sieltä FS:n pääkansiossa on sen asennuksen jälkeen semmoinen kansio kuin screneb/atc, sieltä siirrät sen Traffic.bgl:n sinne Scenery/World/scenery-kansioon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuossa venäläisten paketissa ollut semmoinen juttu, että siinä ei ollut FS2004:een valmista bgl:ää, vaan se pitää itse tehdä niistä kolmesta txt-tiedostosta (aircraft.txt, airports.txt ja flightplans.txt)? Ainakin itse muistelen, että se meni noin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sieltä FS:n pääkansiossa on sen asennuksen jälkeen semmoinen kansio kuin screneb/atc, sieltä siirrät sen Traffic.bgl:n sinne Scenery/World/scenery-kansioon

Kiitoksia, tämä auttoi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuossa venäläisten paketissa ollut semmoinen juttu, että siinä ei ollut FS2004:een valmista bgl:ää, vaan se pitää itse tehdä niistä kolmesta txt-tiedostosta (aircraft.txt, airports.txt ja flightplans.txt)? Ainakin itse muistelen, että se meni noin...

Ei minun muistaakseni tarvinnut tehdä, piti vain käsin siirrellä joitain tiedostoja, kun oli fs2002:ssa ja fs2004:ssa erinimiset kansiot.

Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään