Guest Jasu

Hjälp...Virtuaaliohjaamossa ratkaisematon pulma?

3 viestiä aiheessa

Vaikka olen huimaillut fs koneilla vuodesta 1987 niin silti edelleen askarrutaa fs 2004:ssä defaultkoneet...

2D ohjaamonäkymässä pystyy monimoottorisessa lentolaitteessa olevat kaasuvivut kytkeä käytettäväksi erikseen tai yhdellä hiiren työnnöllä toimivaksi, mutta eikö tosiaan virtuaaliohjaamonäkymässä pysty laittamaan kaikkia rähinöitä päälle yhdellä hiiren työnnöllä?

Pääasiassa lentoreissut teen hiiri ja ilotikkuyhdistelmällä. Näppäimistöä käytän minimaallisesti 2004 default koneissa! Purjelento (konevalikoima huonohko-ei viruaaliohjaamoa liikkuvine nipukoineen) reissut Nummela-Räyskälä-Hyvinkää-Nummela...

Kiitos muuten hienoista Suomi maisemista. On nimittäin ollut SAIRAAN ahkerassa käytössä ilmailukarttojen kanssa. Viimeaikoina lentoseikkailuja säässä kuin säässä Pohjoissavo - Saimaa ristiin rastiin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

2D ohjaamonäkymässä pystyy monimoottorisessa lentolaitteessa olevat kaasuvivut kytkeä käytettäväksi erikseen tai yhdellä hiiren työnnöllä toimivaksi, mutta eikö tosiaan virtuaaliohjaamonäkymässä pysty laittamaan kaikkia rähinöitä päälle yhdellä hiiren työnnöllä?

Niin se vaan taitaa olla, että tuohon ei ole ratkaisua ainakaan nyt jo valmiiden koneiden osalta. Itse olen tässä tuohon meidän tulevaan ATR:ään kyllä kokeilemassa paria juttua, joilla sen saattaisi saada toimimaan, mutta en mene lupaamaan mitään...

Näppäimistöä käytän minimaallisesti 2004 default koneissa!

Jos sun joystickissa ei ole kaasukahvaa, niin sitten taitaa olla vähän pakko joustaa ja käyttää sitä näppäimistöä. F1, F2, F3 ja F4 -nappulat taitavat silloin olla ainoa järkevä vaihtoehto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Mikko!

Ajattelin että minulta oli jäännyt huomaamatta jokin komento-ohje. Kaasu kyllä löytyy ja tikku on moottoroitu, joten trimmaaminenkin tuntuu joltakin varsinkin Mooney Bravolla.

Kiitos

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään