Tuomas Kuukasjärvi

Ovet ja luukut?

13 viestiä aiheessa

Shift + E, ja sitten jos koneessa on muita avattavia ovia/luukkuja, niin Shift + E + 1 tai 2 jne. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotkut ovet avaantuu Tailhook komennolla esim. POSKY:n 757:n etu ovi aukeaa Tailhook komennolla mutta se pitää itse määrittää että millä komennolla se aukeaa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Offtopicia... Mutta miksi ihmeessä, Jesse, päätät kaikki viestisi silmäniskuun ?? ;)

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Offtopicia... Mutta miksi ihmeessä, Jesse, päätät kaikki viestisi silmäniskuun ?? ;)

Arttu

Koska sillä ei näy muut hymiöt ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arttu

Ohöm! Taidat erehtyä vähäsen.. En todellakaan päätä kun harvoja viestejä! Katos vaikka Joel Ahosen viestejä (sori Joel ;D) :P ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arttu

Offtopic

Heh. ;D Viimeisistä 30 viestistään Jesse on päättänyt viestinsä silmäniskuun 3 kertaa. ;) ;) ;)

Offtopic

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No pisti vaan silmään, kun kaksi viimeistä viestiäsi, jotka luin, päättyivät molemmat silmäniskuun ;) ;)

Arttu ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No pisti vaan silmään, kun kaksi viimeistä viestiäsi, jotka luin, päättyivät molemmat silmäniskuun ;) ;)

Arttu ;)

Jaa mutta miksi sanoit minun laittavaan kaikkiin?

edit: nyt lopetetaan tää offtopic!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mullahan niitä silmäniskuja on melkein joka viestissä. ;D

Njoo, eiköhän voitaisi palata takaisin aiheeseen. ;D

;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa mutta miksi sanoit minun laittavaan kaikkiin?

edit: nyt lopetetaan tää offtopic!

Vasta tämän jälkeen.Oletkos katsonut oman profiilisi kautta 50 viimeisintä viestiä lähes joka toinen(vähintään) päättyy hymiöön(mainitsin vain ei se minua haittaa).Niin ja itse aiheeseen osa ovista saattaa aueta jopa Wing Foldin kautta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, mutta ei silmäniskuun :P

Arttu

Vasta tämän jälkeen.Oletkos katsonut oman profiilisi kautta 50 viimeisintä viestiä lähes joka toinen(vähintään) päättyy hymiöön(mainitsin vain ei se minua haittaa).Niin ja itse aiheeseen osa ovista saattaa aueta jopa Wing Foldin kautta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään