Guest apsk

Sahalaitaisuus

15 viestiä aiheessa

Miten saa sahalaitaisuuden pois? Mulla on Fs2004. Jos joku osaa auttaa niin voisiko neuvvoo?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensinnäkin Anti Aliasing päälle näyttiksen asetuksista arvoon 2x-4x. Se nyt auttaa jo saamaan jokseenkin sitä pois. Sitten voisit pistää simun Display asetuksista AA:n pois ja laittaa Filtering Trilinear kohtaan. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensinnäkin Anti Aliasing päälle näyttiksen asetuksista arvoon 2x-4x. Se nyt auttaa jo saamaan jokseenkin sitä pois. Sitten voisit pistää simun Display asetuksista AA:n pois ja laittaa Filtering Trilinear kohtaan. ;)

ööh... siis...? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttökortin asetuksista löytyy, eli ensin tosta näytön ominaisuuksista Lisäasetukset. Atin piireillä tuo on varmaan eri näköinen, mutta samat asiat löytyy.

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mutta mulla on integroitu tjsp näyttö onko apuja sillo... ???

Mihin se näyttön on intergroitu? ;D Nojoo, eipä noista integroiduista näyttiksistä ole oikein mihinkään. Onko sulla joku ruokakaupasta ostettu konepaketti? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Noi emolevylle integroidut näyttikset ovat yleensä aika syvältä :P eikä niiden teho oikein riitä pelien saati FS2004:sen pyörittämiseen. Siitä varmaan tuo sahalaitaisuus johtuu.

Jos on rahaa niin kannattaa investoida kunnon näyttökorttiin ja sellaiseen jossa RAM muistia on vähintään 128MB. Eli joku Radeon tai NVidia sarjan uusi kortti on varmaan hyvä. Alle 128MB RAM:n ei tuo FS2004 oikein jaksa pyöriä täysillä asetuksilla kunnolla. Eli jos lentelet enemminkin FS2004:lla niin suosittelen investoimaan kunnon näyttökorttiin. Itsellänin GeForce FX5200 Ultra ja uuten olen päivittämässä jahaka rahaa tulee....

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedoksi vain, että noissa ruokakauppa -koneissa voi olla vaikeaa laittaa uutta näyttistä jos on integroitu. Pitää usein melkein emo vaihtaa kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensinnäkin auttaisi jos sanoisit mikä näytönohjaimesi om.Minun näyttikseni on aika syvältä mutta kun koneesta löytyy potkua 2ghz verran niin koneeni kestää simun oman anti aliasingin jonka saa päälle simun display asetuksista pistämällä ruksin anti aliasing kohtaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No koneen tehot on: 2,4Ghz ja Ram muistia 768 Mt

En jaksanu enepää kaivella koneen tietoja ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos haluat simun oman AA:n päälle(poistaa sahalaitaisuutta),niin homma menee FS2002:ssa näin,siis simun asetuksista (en usko että FS2004 paljon poikkeaa) settings->display->hardware ja sitten tuo

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nämä taitavat olla ihan henkimaailman juttuja. Itselläni on koneena Athlon XP 2800+, näyttiksenä Radeon 9600 pro 256 MB ,muistiakin yli giga ja silti FS9 heitteli sahalaitoja näytölle. Laitoin tuon FSn antialiasingin pienemmälle ja säädin näyttökortin tehoja isommaksi niin jo alkoi sahalaidat saada kyytiä.

Tässä sivusta seuranneena on näköjään sillä tavalla että säädöt on parempi hakea ja kokeilla konekohtaisesti!

Päätän raporttini tähän. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen huomannut että en saa noita sahalaitoja pois millään. Ennen ennen kuin asensin XPn niin homma toimi niinkuin pitääkin, muttei enää. Missäköhän on vika. Ja nykyään nykii jokainen pelikin kerran 2 sekuntiin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen huomannut että en saa noita sahalaitoja pois millään. Ennen ennen kuin asensin XPn niin homma toimi niinkuin pitääkin, muttei enää. Missäköhän on vika. Ja nykyään nykii jokainen pelikin kerran 2 sekuntiin...

Kokeileppa ihan vaan asentaa uusimmat näyttiksen ajurit...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeileppa ihan vaan asentaa uusimmat näyttiksen ajurit...

Eipä näytä auttavan tuokaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään