Guest immonveea

lentotiedostojen poistamisessa ongelmia

5 viestiä aiheessa

Hei,

Nyt tuli ongelma, jota en pysty ratkaisemaan. Ajattelin, että poistaisin fs;n tiedoistoista tallentamani lennot, koska niitä oli tullut jo melko runsaasti. Aikaisemmin tämä on onnistunut ilman mitään ongelmia, MUTTA nyt on jotain pielessä, liekö virus vai mistä johtuu seuraava: Yritin poistaa tututtuun tapaan lentotiedostot menemällä> omat tiedostot>fs files>ja sieltä löytyy nämä tallentamani lentotiedot(esim.hki to Arlanda...) ja ytitin poistaa, tiedosto menee roskakoriin, josta sen poistan, MUTTA samalla tilalle on tullut kopio, nyt mulla on hurja määrä kopioita, enkä millään tavalla saa niitä poistettua, olen yrittänyt kaikella tavalla poistaa niitä, mutta aina vaan tulee uusi kopio tai jopa kopiota, nämä kopiot vievät hurjasti tilaa? ja simu onkin alkanut takkuilla...Huom! olen siis yrittänyt poistaa tiedostoja KAIKILLA mahdollisilla tavoilla!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni oli joskus windows kansion eräässä kansiossa jotain tiedostoja, jotka tulivat takaisin yhä uudestaan vaikka ne poisti. Siihen tais auttaa safe modessa ajettu virus-skannaus. Kannattaa kokkeilla, ei sitä ikinä tiijä vaikka olis virus siellä koneessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koetappa poistaa lennot simun kautta. Eli FS ja select flight, my saved flights. Siinä kun valitset lennon voit samalla sen poistaa painamalla "delete flight". Mulla ainakin toimii siitä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos molemmille yrityksestä auttaa, mutta kumpainenkaan temppu ei tuottanut toivottua tulosta, eli kokeilin kumpaakin, mutta edelleen lentotiedostot ovat ja pysyvät, siis lisääntyvät...kopioina... :( oisko vielä ideoita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos kokeillut poistaa sitä vikasietotilassa? Ku mullakin oli jokun muun tiedoston kanssa sama ongelma niin sitten kun menin vikasietotilaan niin sain poistettuu :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään