Guest heiska91

Eaglesoftilta ostaminen?

10 viestiä aiheessa

Olen ostamassa tota Cessna Citation X konetta ja kyselisin tuosta ostosta sen verran että pitääkö se ladata ensin ja sitten ostaa? Käykö tuonne Nordean Visa Electron?

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulen että näin: se pitää maksaa ensin, sitten ladata.. ja Visa Electron ei käy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulen että näin: se pitää maksaa ensin, sitten ladata.. ja Visa Electron ei käy

ei vaan juuri toisin päin. Ensin imuroidaan paketti ja installerin yhteydessä maksetaan... Ja Visa Electronin toimivuutta kannattaa vaikka ihan kokeilla, sillä ainakin Laukkasen Marko taisi maksaa oman Citation X:nsä nimenomaan Electronilla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei vaan juuri toisin päin. Ensin imuroidaan paketti ja installerin yhteydessä maksetaan... Ja Visa Electronin toimivuutta kannattaa vaikka ihan kokeilla, sillä ainakin Laukkasen Marko taisi maksaa oman Citation X:nsä nimenomaan Electronilla...

No kuitenkaan ei vissiin kauhean monen lisäosan ostoon kelpaa Electron.. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei onnistunu. Se valitti jotain siitä 3-4 numeroisesta koodista, yritin vaikka mitä, mitä siinä kortissa oli mutta ei. >:(

Mitäs numeroa se pyysi? eikös se tilinumeroa pyydä vai mitä? tilinumero ei tietääkseni ole ainakaan itse kortissa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Kyse on varmaan luottokortin varmennuskoodista, joka on kortin "takapuolella", eli ei tule mm. höylättäviin tositteisiin. En tiiä, onko Visa Electronissa semmoista.

Arttu

Mitäs numeroa se pyysi? eikös se tilinumeroa pyydä vai mitä? tilinumero ei tietääkseni ole ainakaan itse kortissa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Electronissahan on sääntönä se että maksun yhteydessä varmistetaan pankista kate "on-line". Sitten herääkin kysymys kuinka monella kaupustelijalla netissä on online-yhteys suomalaiseen pankkiin saatikka että pankilla on tarjolla ko. palvelu myyjälle!? Tästä kyseisestä syystä esim. takseissa ei ole electron käynyt tosin kehityksen myötä tämäkin tulee muuttumaan. Että sellaista.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis kyse on luottokortin varmennuksesta, ei pankkipalvelun.

Arttu

Onkohan Nordean Solo palvelussa semmoinen? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiaan Visa Electron ostoista vain Sampon electronilla voi maksaa noita koneita ja muita ostoksia netissä. Nordea ja Osuuspankki ei toimi muistaakseni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään