Esa Sairio

Miten ILS EFHK:n uusimmalle radalle?

6 viestiä aiheessa

Miten EFHK:n uusimmalle kiitoradalle saa ILS:t toimimaan?

Minulla ei ole asennettuna FISDIN EFHK:ta koska se syö niin paljon frameja. Sen sijaan minulla on kolmas kiitotie asennettuna AFCAD pai_af2_efhk_default- tiedoston avulla ja toimii muutoin ihan hienosti.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, jos siis tuohon default-kentän AFCAD:iin ei tosiaan ole ILS:ää tehty ollenkaan, niin sitten ko.tiedosto kaipaisi pientä päivitystä... Koska sitä kautta sen vain saa toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nopeastihan nuo Afcadilla siihen laittaa, eikä vaadi mitään erikois osaamista. Valitsee vain sieltä ylä palkista INSERT ja sitten valitsee ILS ja sitten kiitoradan, jolle laittaa. Tämän jälkeen laittaa vain oikeat taajuudet ja identit jne, ja sillä selvä. :) Tiedä sitten, että tarvitseeko niitä muita arvoja säätää, en ainakaan itse säätänyt, vaan ovat defaultit. Ja kai noita omaan käyttöön saa muokata...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Nopeastihan nuo Afcadilla siihen laittaa, eikä vaadi mitään erikois osaamista. Valitsee vain sieltä ylä

Minä ainakin tarvitsen hyvin yksityiskohtaiset ohjeet, muuten ei onnistu.

yEs

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikohan se Hannes joka sen AFCAD:in on tehnyt..? Varmaan jos päivityksen saisi kaikkien ladattavaksi niin olisi kaikkien etu :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikohan se Hannes joka sen AFCAD:in on tehnyt..? Varmaan jos päivityksen saisi kaikkien ladattavaksi niin olisi kaikkien etu :)

Tuota juu, olikin unohtunut sillä olen tuon vanhemmalla versiolla tehnyt...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään