Guest FIN1979

ilmainen Mig-29 Fulcrum A flightsim.com :ssa

6 viestiä aiheessa

moi

Tuli testilennettyä uusi ilmainen gMax Mig-29 Fulcrum A joka löytyy AllNodesBusy.com :sta eli www.flightsim.com mig29pv1.zip nimellä.

Paketissa on Fulcrum A malli ja siihen Ryssä sekä Germaani maalaukset. Kone löytyy myös lisätankeilla ja ilman. Myös soundit ovat paketissa.

Normaalia 2D paneelia EI ole vaan konetta täytyy lentää VC:stä joka oli mielestäni todella mukavan näköinen, tosin suurin osa gaugeista oli vakio kamaa :P Kone lensi myös mukavasti ja laskeutuminen onnistui hyvin. Paketin koko noin 14MB.

Tässä muutama fiilistely shotti Saksan yllä:

[ Attachment removed / expired ]

go get it !

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tosin suurin osa gaugeista oli vakio kamaa :P

Juu, ei oikein istu nuo default Boeingin mittarit tuohon ohjaamoon ;D Ulkomalli oli muuten ihan kiva, mutta pilotin puuttuminen häiritsi minua aika pahasti...

Kone lensi myös mukavasti ja laskeutuminen onnistui hyvin.

Joo, tosi mukavasti. Jarruilta puolentoista minuutin kiihdytyksen jälkeen 2 Machia meren pinnassa että heilahti. Ja puolentoista Machin vauhdista 360 asteen käännös Kauhavan kiitotien mittaisella kääntösäteellä :P ---> Lähti odottamaan parempaa lentomallia tuo kone... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko, oon huomannu että olet aika lentomalli-kriittinen noiden ilmaispakettien suhteen ;) Mitkäs ilmaiset hävittäjät/protpu koneet sinun kovalevyltäsi sitten löytyvät ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kone läpäisi minunkin testini,tosin kyllä pilotti jäi näköjään Saksalaiseen baariin ???.Ja ainakin omasta mielestäni hävittäjien lentomallien ei tarvitse olla niin mahtavia,koska itse yleensä taittelen vain kentän lähellä taitolentoa.Tässä minun testistä kaksi kuvaa,joista näkyy että Jurgen jäi Saksaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko, oon huomannu että olet aika lentomalli-kriittinen noiden ilmaispakettien suhteen ;) Mitkäs ilmaiset hävittäjät/protpu koneet sinun kovalevyltäsi sitten löytyvät ?

No en minä ihan mikään yltiökriittinen kuitenkaan ole, mutta siinä vaiheessa kun hävittäjällä pystyy lentämään puolet liian nopeasti meren pinnassa ja sitten kuitenkaan korkealla ei pääse niihin nopeuksiin, mihin pitäisi oikeasti päästä, niin menee siitä maku väkisellä. Ja tuo kääntösädehomma samaten. Jos kone kääntyy 1.5 machin vauhdista kahden kilometrin säteelle, niin on jotain pahasti pielessä... Tällä hetkellä tiedän tasan kolme yliäänihävittäjää, jotka lentävät suunnilleen oikein ja ne on Karin DK-beta, Milanin Hornet-beta Karin muokkaamalla airfilellä sekä Captain Simin MiG-21UM. Jännä juttu, mutta Kari näyttää olevan tällä hetkellä ainoa henkilö (Captain Similtä ei ole tullut sellaista konetta pitkään aikaan), joka osaa tai viitsii paneutua niin paljon asiaan, että yliäänihävittäjä lentää niinkuin pitää...

Noita potkurikoneita nyt sitten löytyy iso liuta niin kaupallisia, kuin ilmaisiakin. Mutta siksipä niitä onkin niin paljon, koska niissä harvemmin näkee niin räikeästi persiillään olevia lentomalleja. Potkurikoneen lentomalli on huomattavasti helpompi tehdä, kuin jonkun jetin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kone läpäisi minunkin testini,tosin kyllä pilotti jäi näköjään Saksalaiseen baariin ???.Ja ainakin omasta mielestäni hävittäjien lentomallien ei tarvitse olla niin mahtavia,koska itse yleensä taittelen vain kentän lähellä taitolentoa.Tässä minun testistä kaksi kuvaa,joista näkyy että Jurgen jäi Saksaan.

No, toi taitolentohan on just se, mikä tarttee hyvää lentomallia. Muuten menee todellakin maku koko hommasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään