Guest JuhaL

AI asennuksen alkeisongelma?

8 viestiä aiheessa

Minulla on alkuunpääsemisongelma ja luettuani monet tutorit ja tttools mm läpi, juutun siihen, mistä saa PAI:n base backin esim A320 koneelle?! PAI:n sivuilta olen jo lataillut kaikki mahdolliset jutut. Pitääkö käyttää PAI installeria, jonka luulin asentavan koko AI-liikenteen? Jani Salon ohjeen esimerkkiasennuksen linkki ei enää toimi?

"11. Sinulla pitäisi olla installoituna Project AI:n Airbus A321 base pack FS2004:lle. Jos ei niin se löytyy täältä: http://www.projectai.com/certified/download.php?fileid=5 , myös muut paintkitit löytyvät täältä: http://www.projectai.com/certified/paintkits.php"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa hakea joka koneeseen ne base packit ja installoida ne sitten Pai:n installerilla niin tulevien repainttien asentaminen on helpompaa.

Ajattelin jossain vaiheessa päivittää nuo ohjeet kunhan kerkiän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos! Löytyihän ne koneet PAI:n kohdasta PAI modells & flight dynamic packaces ja installerilla ne asentuivat. MUTTA seuraava ongelma: ohjeessa (Jani Salo) muutetaan aircraft.cfg SAS:lle. Miten tehdään, kun halutaan tehdä sama homma Finnairille? Lisätäänkö rivejä aircraft.cfg:hen ja mitä muita kuin title-rivejä?? Lainaus TTools ohjeesta: "Each of these will have separate title lines in the same aircraft.cfg file"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisätäänkö rivejä aircraft.cfg:hen ja mitä muita kuin title-rivejä??

Kyllä vain. Jos haluat esim. Finnairin A320:n, niin lisäät seuraavan rivin PAI:n A320 aircraft.cfg:hen:

[fltsim.TÄHÄN SEURAAVA JÄRJESTYSNUMERO]

title=AI Finnair A320-200

sim=fde_A-320 <---tuohon koneen .air fileen nimi

model=cfm <---mahdollinen moottorimalli (cfm jne.)

texture=finnair <---texture-kansion nimi

atc_id_color=0xffffffff

atc_airline=FINNAIR

atc_parking_codes=FIN

ui_manufacturer=AI

ui_type=Airbus A320-200

ui_variation=Finnair

description=

Sitten kun haluat lisää eri yhtiöiden A320:siä, niin lisäät vain vastaavia rivejä aircraft.cfg:hen. Muista kuitenkin vaihtaa kaikki Finnairiin viittavat toiseksi ja [fltsim-numero]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos! Ja sitten vähän alkeista haastavampaan eli

FS2004 multible traffic file: voinko jättää originaalin liikenteen ja ehkä säätää sitä pienemmälle ja lisäksi tulee itse asentamani (aikatauluissa 1% eli näkyvät ellei traffic-%=0)?

Uudet traffic_teksti.bgl tulevat samaan kansioon kuin originaali?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos! Ja sitten vähän alkeista haastavampaan eli

FS2004 multible traffic file: voinko jättää originaalin liikenteen ja ehkä säätää sitä pienemmälle ja lisäksi tulee itse asentamani (aikatauluissa 1% eli näkyvät ellei traffic-%=0)?

Uudet traffic_teksti.bgl tulevat samaan kansioon kuin originaali?

Voit jättää sen originaalin sinne missä se on ja lisätä uusia bgl:iä niin paljon kuin sielu sietää. Mutta se alkuperäisen bgl:n muokkaus (sen näkyvyysprosentin muokkaus) on kyllä aika iso homma, koska jokaisen joudut muuttamaan itse ja niitä on PALJON...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voit jättää sen originaalin sinne missä se on ja lisätä uusia bgl:iä niin paljon kuin sielu sietää. Mutta se alkuperäisen bgl:n muokkaus (sen näkyvyysprosentin muokkaus) on kyllä aika iso homma, koska jokaisen joudut muuttamaan itse ja niitä on PALJON...

Tarkoitin kyllä oikeastaan sitä normaali traffic määrää, jota settingeistä säädetään. Ajattelin, että jos koneita tulee liikaa niin voin vähentää liikennettä, jolloin originaalit vähenee, mutta lisätyt ei, koska niissä näkyvyys% on 1%. Näin kaiketi pitäisi käydä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään