Guest heiska91

Uusien AI Plaanejen asennus

5 viestiä aiheessa

Tere!

En keksiny parempaakaan otsikkoa niin olkoon. Semmosta vaan että nyt oon hakenu päivittäin tuolta MRAI:n sivulta noita uusia kesän plaaneja ja asennellu niitä. Ihmettelin kuitenkin että tehoaako ne yhtään kun mulla on se venäläis AI Paketti ja siinä on niitä plaaneja niin jääkö ne vanhat plaanit voimaan FS:ssä vai tuleeko ne uudet jotka on asentanu niin käyttöön?

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En keksiny parempaakaan otsikkoa niin olkoon.

No sä voisit harkita semmoista, että pistäisit kaikki nämä AI-ongelmia koskevat kysymyksesi yhteen ja samaan threadiin. Näitä alkaa olla aika paljon näitä threadeja, ja aika moni niistä on sinun postaamia...

Semmosta vaan että nyt oon hakenu päivittäin tuolta MRAI:n sivulta noita uusia kesän plaaneja ja asennellu niitä. Ihmettelin kuitenkin että tehoaako ne yhtään kun mulla on se venäläis AI Paketti ja siinä on niitä plaaneja niin jääkö ne vanhat plaanit voimaan FS:ssä vai tuleeko ne uudet jotka on asentanu niin käyttöön?

Tuohan riippuu ihan siitä, että teetkö sinä niistä uusista plaaneista aina uudet BGL:t, vai korvaatko sinä niillä uusilla plaaneilla niitä sen venäläisen AI-paketin plaaneja. Jos teet uudet BGL:t, se ei vaikuta mitenkään sen venäläisen paketin toimintaan, vaan se säilyy entisellään. Jos taas korvaat sieltä venäläisen paketin BGL:stä niitä plaaneja näillä uusilla, niin... No, tiedät kyllä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites niitä sieltä venäläis AI .bgl:stä pystyy vaihtaa uusiin?

No ihan normaalisti aukaset sen bgl:n TToolsilla ja sitten vaan korvaan sieltä flightplans.txt:stä haluamasi reitit uusilla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ihan normaalisti aukaset sen bgl:n TToolsilla ja sitten vaan korvaan sieltä flightplans.txt:stä haluamasi reitit uusilla...

Siis eikö oo mitään muuta tapaa? Entä jos tekee niin että siirtää sen Traffic.bgl:n pois sieltä kansiosta ja tekee listan niistä kaikista yhtiöistä jota siinä on ja hakee ne?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään