Guest EsaP

Tee se itse polkimet

4 viestiä aiheessa

Tota noin..Olisko kenelläkään tietoa miten valmistaa itse polkimet esim. USB porttiin liitettäväksi? Löysin netistä jotain kuvia mutta mitään piirustuksia en löytäny, jos jollain on tietoa/myynnissä niin ilmoitelkaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tota noin..Olisko kenelläkään tietoa miten valmistaa itse polkimet esim. USB porttiin liitettäväksi? Löysin netistä jotain kuvia mutta mitään piirustuksia en löytäny, jos jollain on tietoa/myynnissä niin ilmoitelkaa.

Tervehdys,

Tuolla Yleistä-threadissa on polkimien valmistuksesta mutta kuvat olivat vanhentuneet. Saisitkos Jari kuvat upattua jonnekin muualle, jotta näkyisivät!

// Joni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitää ottaa tässä työn alle.

Mikäli USB-porttiin ne tahtoo niin sitten menee astetta vaikeammaksi. Kuten esimerkiksi kahden euron USB-tikun räjäyttämiseksi tms.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Itse kyhäsin jonkinlaiset polkimet Tuomaksen kehittämällä tekniikalla, joka on erittäin yksinkertainen ja toimiva.

IMG_4896.sized.jpg

Nuo metalliosat on alumiiniprofiilia ja jouset K-Raudan liimauspuristimista. Tuo ruskea levy on vain kahdennukseen tarvittava kappale. Hintaa tälläiselle viritelmälle ei tule juuri mitään.

Tässä vielä kuva polkimista luonnollisessa ympäristössä: ;)

IMG_7965.sized.jpg

USB liitänästä en tiedä muuta kuin että MiniMe toimii ainakin MIK:in simussa ihan törkeän hyvin. Tässä omassa virityksessä ei ole vielä mietitty miten kiinnittäisi potikat tonne. Nuo polkimet saa muuten kiinnittää aika tukevasti johonkin, jaloissa kun on aika paljon voimaa. Varvasjarrut kannattaa nivelöidä aika ylhäältä tai joutuu käyttämään vahvempia jousia.

/Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään