Guest kava

Noviisina FS2004-simussa

7 viestiä aiheessa

Termos!

Kuukauden päivät olen seurannut FS Nordicin simulaattori-gurujen ohjeita/kuvakaappauksia enkä voi muuta sanoa kuin että olette aika sälliä! :o

Pari kuukautta harjoiteltuani default-koneilla lentämistä tämän sivuston kattavilla ohjeilla/neuvoilla alan pikkuhiljaa sisäistämään pilotti-henkeä itseeni. Niinpä sitten päätin viimein ja vihdoin rekisteröityä itsekkin tänne.

Eilen sitten asensin jo onnistuneesti ensimmäisenä Finnairin AI-liikenteen, eikä sen jälkeen meinannut uni tulla silmään. ;)

Nyt on sitten ihan pakko alkaa muokkaamaan omaa FS2004-simua pikkuhiljaa realistiseen suuntaan. Näiltä sivuilta olen tulostellut monia ohjeita simun kehittämiseen, kiitos esimerkiksi Maliniemen & Portin.

Uusille simuilijoille antaisin ohjeeksi: "maltti on valttia simuilussakin". Usein olen huomannut täälläkin että joillekkin tulee himo saada oma simu realistiseksi tyyliin: kaikki mulle ja heti. Mielestäni ensin kannattaa opetella lentämään default-koneilla sekä perehtymällä esim. tämän sivuston jo annettuihin ohjeisiin. Täältä löytää mielestäni melkein kaiken mikä askarruttaa omaa mieltä, kunhan vaan vaivautuu selaamaan aikaisemmin esitettyjä kysymyksiä/vastauksia. Taidon karttuessa sitten kehittämään omaa simua ja nauttimaan kättensä töistä. ;D

-Kari-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinäpä se on tiivistettynä. Maltti on valttia!

Tervetuloa joukkoon!

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse omasta kokemuksesta voin sanoa että joskus vuonna kypärä ja kirves tuli ekaa kertaa kokeiltua simuilua. Haistatin pitkät koulutuksille ja ei kun suoraan vaan ison koneen puikkohin. Pari kertaa kun pisti 747:n tonttiin niin homma jäi siihen. Nyt vuoden vaihteen jälkeen innostuin uudestaan ja tällä kertaa aloitin kiltisti koulutusosastosta. Kivaa on ollu ja paljon olen oppinu. Suunta on tietysti isompiin koneisiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Totta puhut Sami!

Turha on heti yrittää hevosella ratsastaa jos ei pysy edes ponin selässä! ;D

Cessnallahan sitä itsekin tuli harjoteltua ja kokemuksen karttuessa pikku hiljaa siirrytään bojongin puikkoihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja on täällä meitä tosi noviiseja opettelemassa näitä käytöstapoja, joilla koko simu on vielä hankkimatta...mutta mamman lupa on jo, joten eiköhän se vielä tästä. Kyllä kesti aikansa, että tohti edes kirjoittaa tänne: piti ensi selvittää hartaasti mm. se mitä hiiskuttia tuo IRL tarkoittaa!!! Nimimerkki "Viimeksi simun puikoissa vuonna 1992". :) ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tervetuloa vaan joukkoon.

sitten vaan niitä lisäosia latailemaan ja default kessnat päihittää täältä löytyvä ilmainen Maule paketti ;)

nimimerkki. virtuaalipilotti Since FS3 :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään