Guest heiska91

PMDG 737 The Next Generation, kannattava ostos?

10 viestiä aiheessa

Eli ehkä olisin hankkimassa otsikossa näkyvää tuotetta ja ajattelin kysästä että onko rahansa arvoinen? Onko paneli hyvä? Te jotka omistatte tuon niin kertokaa mielipiteenne!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätäkin on kysytty miljoon kertaa...

Itse ostin aikoinaan sen 737-600/700 koneen ja se on aivan loistava ja nyt sitten hankin tuon "päivityksen" joka on 737-800/900 joka on aivan yhtä hyvä tuon vanhemman kanssa. Minä ainakin suosittelen tuon koneen hankkimista jos vain koneessa riittää rahkeet.

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän tuo varsin kiva on kun hommaa molemmat. Se uudempi päivittää tuota vanhempaa aika paljon. Kyllähän tuolla ainakin PICv2:n tuloon asti kehtaa lennellä. Varmaan sen jälkeenkin jonkin verran. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olettekos vilkaisseet sitä uutissivun linkkiä, jonka takana on kuvia Arianen 737 NG:stä?

Tuo nimittäin on ainakin ulkoasultaan vielä paljon hienompi, kuin PMDG:n vastaava, vaikkei sekään huono ole. Itse ajattelin odotella ja katsella, mitä tuosta Arianen tekeleestä tulee.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ariane on Peter Tishman viritelmä, ts. siitä pysytään Kaukana. :P

Selittäisitkö vähän tarkemmin? ??? ???

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selittäisitkö vähän tarkemmin? ??? ???

- Ville -

jos Googlella laitat hakusanaksi "Peter Tishma" niin tiedät mistä täällä puhutaan ;) http://www.avsim.com/pages/0902/pt_again.html

niin ja Arianella maksavat nuo repaintit erikseen PSS tyyliin :P

itselläni on tuo PMDG:n 737NG sekä 737-800/900 päivitys ja tyytyväinen olen ollut. PICv2 :sta varmaan saa odotella jonkun aikaa :P kun taas PMDG:n 737NG:tä saa jo nyt.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jos Googlella laitat hakusanaksi "Peter Tishma" niin tiedät mistä täällä puhutaan ;)

Ahaa, tiesin kyllä tuon tapauksen, josta tuossa linkkisi takana puhuttiin, jossa kaveri yritti saada itselleen oikat kaikkiin freeware-koneisiin, joissa on AA:n logot. En muistanut, että kyseessä oli juuri Tishma. :-X

Kiitoksia vain valistuksesta, pitänee tosiaan välttää tuota Arianea. :(

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdottoman hyvä hankinta on ollut! Ostin Göteborgista yhdestä peliliikkeestä ja oon ollut tyytyväinen. FMC on hieno ja PFD:llä näkyvä lentoreitti myös hienosti toteutettu. Avioniikka autopilottia myöten on todella hienoa ja autoland toimii nätisti (vaikkei sitä jaksakaan käyttää tylsyyden takia :)).

VC on kyllä raskas enkä käytä sitä ollenkaan. Onneksi valittavissa on kätevästi pelkkä 2D-paneeli, 2D-/3D-paneeli sekä 2D-/3D-paneeli ja Virtual Cabin.

Paras vaihtoehto on pelkkä 2D-paneeli sillä se 3D-paneeli syö tehoja siellä alla vaikkei sitä käyttäisikään (Alla Athlon64 3200+ ja R9800XT).

Konetta on pirun mukava lentää käsin ilman mitään automatiikkaa, vaikka FMC osaakin suurin piirtein kaikki tärkeimmät jipot, joka jeesaa pitkillä matkoilla esim. aloittamaan laskun oikeaan aikaan jne.

Eurowingsin ATR ja PMDG:n 737NG kyllä parhaita lisäosia ;)

PS. Päivittääkö tuo PMDG:n 737-800/900 myös 737-600/700 VC:n että pyöris paremmin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS. Päivittääkö tuo PMDG:n 737-800/900 myös 737-600/700 VC:n että pyöris paremmin?

On siitä vähennetty polygoneja että pitäs ainakin pyöriä vähän paremmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään