Guest Mara

Puita 2004:seen?!?!?

8 viestiä aiheessa

Eli saisko mistään puita FS 2004:seen?!?!?

FS 2002:seen saa mutta kun on tämä uurempi versio..... :(

Eli tarkoitan etelään jotain palmuja ja talvella pohjois-suomeen lumisia kuusia ym......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni tiedostoarkistosta löytyvä "Forestration project" pelittää myös 2004 versiossa (?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mitään. Muistelinkin että ne ovat myös itselläni käytössä.

Ja tervetuloa vielä FSN -foorumiin, omasta puolestani :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikista isoin ongelma FS:n puissa on minusta se, että ne ovat ihan liian isoja. Kun vaikka vertaa tietystä korkeudesta otettua ilmakuvaa ja screenshottia FS:stä, huomaa eron, miten eri fiilis niiden välillä on, ja miten maailman mittasuhteet ovat FS:ssä päin puuta.

Viime kesänä käytiin täällä keskustelua Forestration-projektin autogenpuiden pienentämisestä, mutta ilmeisesti Martikaisen Pekka ei ole kyennyt vielä kiireiltään tätä suorittaa. Kuitenkin Tommi Liukkonen pienensi viime kesänä Forestration-puiden kesäversiot pienempään kokoon. Nämä ovat toimineet minulla mainiosti myös FS2004:ssä. Nämä puut löytyy FSN:n tiedostokirjastosta hakusanalla "Tinytrees".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikista isoin ongelma FS:n puissa on minusta se, että ne ovat ihan liian isoja. Kun vaikka vertaa tietystä korkeudesta otettua ilmakuvaa ja screenshottia FS:stä, huomaa eron, miten eri fiilis niiden välillä on, ja miten maailman mittasuhteet ovat FS:ssä päin puuta.

Viime kesänä käytiin täällä keskustelua Forestration-projektin autogenpuiden pienentämisestä, mutta ilmeisesti Martikaisen Pekka ei ole kyennyt vielä kiireiltään tätä suorittaa. Kuitenkin Tommi Liukkonen pienensi viime kesänä Forestration-puiden kesäversiot pienempään kokoon. Nämä ovat toimineet minulla mainiosti myös FS2004:ssä. Nämä puut löytyy FSN:n tiedostokirjastosta hakusanalla "Tinytrees".

Moi!

Joo löytyy mutta minun mielestäni Pekan original puut ovat paremmat!Tämähän on makuasia ja se että joku viitsii nähdä vaivaa pelastaakseen simuilumme on tärkeää!Ai niin miksi paremmat,no ne ei erotu kunnolla puiksi(tinytrees) niinkuin Forestrationissa!Lähinnä makuasia mutta pirukaan ei täällä Skandinaaviassa defautpuita katsele.Toinen pitää äidistä,toinen tyttärestä :D

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla suuri osa lennoista on isoa lujaa ja "selvästi erossa esteistä", Tinytrees sopii siihen kuvioon kuin nyrkki silmään, mukavaa kun joutuu väistelemään muitakin kuin puita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään