Guest Nekke

PSS a320 ongelma.

12 viestiä aiheessa

Eli ongelma on tämmönen kun ton PSS:n A320 radioita ei oikein saa manuaalisesti säädettyä muutakun desimaalin jälkeen. Mikäköhän mahtaa olla vika. Sitten myös semmonen että noi reverrssit ei tahdo mennä päälle laskussa. Olisin kiitollinen jos joku vois auttaa.

 

Toimiiks toi PSS paneeli IFDG a320 kanssa, onks se parempi kun PSS omat modellit.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eli ongelma on tämmönen kun ton PSS:n A320 radioita ei oikein saa manuaalisesti säädettyä muutakun desimaalin jälkeen. Mikäköhän mahtaa olla vika. Sitten myös semmonen että noi reverrssit ei tahdo mennä päälle laskussa. Olisin kiitollinen jos joku vois auttaa.

 

 

COM radiot säätyy molemmilla hiiren napeilla. Eli kokoluvut oikealla ja osaluvut vasemmalla(tai toisin päin)

Reversseissä muista "palauttaa" kaasuvivut miinuksella(-) ensin nollille ja paina sitten vasta reverssit päälle...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Toimiiks toi PSS paneeli IFDG a320 kanssa, onks se parempi kun PSS omat modellit.

 

En ole testannut, mutta voisi ainakin olettaa. PSS:n paneelihan on omassa kansiossaan fs:n aircraft-kansiossa, joten se helppo laittaa muihinkin koneisiin. Mallia voi katsoa PSS: koneiden panel.cfg:stä...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onkohan kellään sellasta mutu-taulukkoa paljonko bussi noin suurinpiirtein kuluttaa nousus kg/h, cruisingis ja descentis...?

 

 

No eipä ole kyllä taulukoita, mutta omat bensalaskuni suoritan PSS:n fuel plannerilla. Oletko kokeillut sitä?

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sitten myös semmonen että noi reverrssit ei tahdo mennä päälle laskussa. Olisin kiitollinen jos joku vois auttaa.

 

 

Tosiaan kuten Mikkokin jo sanoi miinuksesta saat reverssit, mutta muistaakseni vain tyhjäkäynti reverssit. Mikäli haluat enemmän tehoa reversseihin pidä F2:sta pohjassa hetken, palauta sitten normaalisti tehot IDLElle 80 solmussa. :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tosiaan kuten Mikkokin jo sanoi miinuksesta saat reverssit, mutta muistaakseni vain tyhjäkäynti reverssit.

 

Tuon huomasin myös omakohtaisesti, kun laskeuduin tässä bussilla Ouluun. Vielä vähän opetteluttaa tuo bussin toiminta, joten kosketuksen jälkeen nykäisin nohevasti reverssit päälle miinuksella. Vasta kun kiitoradan pää alkoi häämöttää, tajusin että olisi varmaan F2:sta pitänyt käyttää... ;D

 

Ilkka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuon huomasin myös omakohtaisesti, kun laskeuduin tässä bussilla Ouluun. Vielä vähän opetteluttaa tuo bussin toiminta, joten kosketuksen jälkeen nykäisin nohevasti reverssit päälle miinuksella. Vasta kun kiitoradan pää alkoi häämöttää, tajusin että olisi varmaan F2:sta pitänyt käyttää... ;D

 

Ilkka

 

Mulla kävi ihan samanlailla. Rupesin hullun lailla painella jarruja. Onneks pysähty juuri ja juuri. Mutta IRL tossa airbussissa on kuulemma älyttömän tehottomat reverssit, mutta sitä paremmat pyörä jarrut

 

Mikä luku pitäis (N1) olla kun reverssit on täydellä teholla.

 

Noi radiot kyllä sain toimimaan. Kiitokset mikolle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mulla kävi ihan samanlailla. Rupesin hullun lailla painella jarruja. Onneks pysähty juuri ja juuri. Mutta IRL tossa airbussissa on kuulemma älyttömän tehottomat reverssit, mutta sitä paremmat pyörä jarrut

 

Mikä luku pitäis (N1) olla kun reverssit on täydellä teholla.

 

Noi radiot kyllä sain toimimaan. Kiitokset mikolle.

 

Eräs Finnairin bussi kipparikin tuumasi, että reverssit muuttaa työntövoiman lähinnä vaan meluksi ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Alysitteko painaa sita miinusta kaksi kertaa (climb -> idle -> mrev)?

 

Kyllä! Noi reverssit toimii maassa ennen nousua. Mutta laskussa eivät toimi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään