Guest Wingman

FX FALLS ÄIJÄT MODAUS

5 viestiä aiheessa

Millähän ohjelmalla saisi modattua noita Fx effects falls jääkäreitä hitaammiksi hyppijöiksi + ryhmiä muuteltua?..Ukkojahan voi kyllä teksturoida eri kuteisiin, mutta entäs tuo hyppynopeus?

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HEHEHE, Pitkästä aikaa otsikko, joka oikeasti herättää mielenkiinnon :)

Mutta sitten asiaan. Ei tuohon hyppääjien järjestykseen/nopeuteen/ryhmittyvyyksiin taida ólla muuta muutoskeinoa, kuin opiskella tuota täältä löytyvää SDK:ta. Nuo hyppääjät on toteutettu ihan vaan tekstuurein effectien kautta, joten siltä pohjalta on lähdettävä liikenteeseen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno tuo kone mistäs tuon saa

-A. Täytyypä sitten siirtyä animointihommiin. Yksi kiva idea olisi noihin FX efekteihin säätö ohjelma, joilla voisi ominaisuuksia muutella omiin tarpeisiin. Vähän tuon Eagle soft hangaarin tapaan, pitääpä tutustua.

-B. Kone on jokin vanha AV simin versio C sarjan kuljetuskoneesta ysikasille, joka on modailtu FS ysiin. Väritykset joutuu tekemään itse. Tässä Dog Commandot koeajolla Insbruckissa, säätämässä värejä ja Dashin lentomallia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yksi kiva idea olisi noihin FX efekteihin säätö ohjelma, joilla voisi ominaisuuksia muutella omiin tarpeisiin.

Onhan sellainen, nimittäin Windows notepad. Sillä minä olen noita effektejä muokannut, eikä siihen tosiaan taida sen kummempaa ohjelmaa olla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään