Aleksi Luomanmäki

Fs9 GPS kaataa simun

7 viestiä aiheessa

Jooh tämä fs9 on vissiin ongelmia täynnä mutta siis aina kun katsoo kerran GPS:ää ja menee vaikka Spot kuvakulmaan ja palaa takaisin ohjaamoon, simu vaan jää paikoilleen ja parin minutin päästä tulee virheraportti joka on jo liian tuttu fs9:in kohdalla :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja käyttöjärjestelmä on? Tuo on ihan normaalia win98:lle, jota itse käytän. Yksinkertaisesti se GPS on liian monimutkainen viritelmä 98:lle, jos käytössä on raskasrakenteinen kone ja maisema...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Minulla samaa vikaa. Erityisesti Maulen kanssa (ok, ok... Olen KOKEILLUT potkuriräpistintäkin :P). GPS:n saa näkyviin, mutta jos koskee mihinkään sen napeista, niin nurin ollaan.

Ja käyttiksenä XP.

Arttu

Ja käyttöjärjestelmä on? Tuo on ihan normaalia win98:lle, jota itse käytän. Yksinkertaisesti se GPS on liian monimutkainen viritelmä 98:lle, jos käytössä on raskasrakenteinen kone ja maisema...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin on tietyillä koneilla... Erityisesti EW:n Atraimella... Ennen kun asensin uudelleen simun niin joka kerta kun avaskin Gepsin niin tilttas mutta uudelleen asennuksen jälkeen on toiminut kuin junan vessa! Paitsi Atraimella..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Minulla samaa vikaa. Erityisesti Maulen kanssa (ok, ok... Olen KOKEILLUT potkuriräpistintäkin :P). GPS:n saa näkyviin, mutta jos koskee mihinkään sen napeista, niin nurin ollaan.

Ja käyttiksenä XP.

Arttu

HEHEH, kyllä se Arttu siitä lähtee ;D

Mutta tuo on tosiaan jännä, että se on sulla Maulen kanssa tuo ongelma, kun mulla taas ei sen kanssa ole ollut mitään ongelmaa, toisin kuin monen muun koneen kanssa. Taitaa nämäkin olla niin paljon tietsikkakohtaisia, että vaikea noihin on mitään ratkaisuja keksiä :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No se johtuu tietenkin siitä, että koneeni on allerginen räpistimille. Heti alkaa aivastelemaan, kun semmoisen lataa :P

Arttu

HEHEH, kyllä se Arttu siitä lähtee ;D

Mutta tuo on tosiaan jännä, että se on sulla Maulen kanssa tuo ongelma, kun mulla taas ei sen kanssa ole ollut mitään ongelmaa, toisin kuin monen muun koneen kanssa. Taitaa nämäkin olla niin paljon tietsikkakohtaisia, että vaikea noihin on mitään ratkaisuja keksiä :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään