Guest Anjovis

Blue1:n avron puuttuvat tekstuurit (ongelma selvillä, apua tarvitaan)

3 viestiä aiheessa

Eli nyt on enää onkelma päällänsä.

Se koskee EW:n avroa, tai oikeastaan Blue1 tekstuureja. Latasin tuolta tiedostokirjastosta Horellin Rikun tekemän hienon paintin kyseiseen koneeseen, mutta kappas vain, mottien tekstuureja ei näy ollenkaan. Kaikki motit ovat sellaisia harmaita, eikä sinisiä, niin kuin kuuluisi olla. Mikä avuksi. ???

Että tällästa tällä kertaa.

tekstuurikansiosta löytyi ongelma (luultavasti). Verratkaapa mottien tekstuureja toimivassa ja viallisessa kuvassa.

[ Attachment removed / expired ]

[ Attachment removed / expired ]

Nuo tekstuurithan ovat ihan eri mallisia! En ole mikään ruudinkeksijä, mutta luulen, että vika on tuossa. Miksi tuo on minulla tuollainen, sitä en tiedä, enkä myöskään tiedä miten asian voisi korjata, joten jos joku voisi hieman valottaa asiaa minulle. Apukeinon keksimisestä napsahtaa karmat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko vain moottorit ilman tekstuureita vai koko kone? Jos koko kone, niin silloin varmaan kyseessä asennusvirhe, eli texture-hakemisto väärin aircraft.cfg:ssä (ei ole simua tällä koneella niin en voi tarkemmin selostaa kun en saa esimerkkiä).

EFHK:sta, ota uusi AFCAD-tiedosto: http://files.fsnordic.net/Flight_Simulator/Miscellaneous/FS2004_AFD_Files/ - pitäisi korjata asian.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko vain moottorit ilman tekstuureita vai koko kone?

Tekstuurit puuttuu vain moottoreista. Muuten kaikki pelittää hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään