Guest sinbad

C130

5 viestiä aiheessa

Missä vika? Mike Stonen C130 ei toimi ai-koneena. Olen kokeillut useita air-fileja. Se joko crashää tai rullaa pyrstöllään. Pitääkö cfg: tä muuttaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missä vika? Mike Stonen C130 ei toimi ai-koneena. Olen kokeillut useita air-fileja. Se joko crashää tai rullaa pyrstöllään. Pitääkö cfg: tä muuttaa?

Lento-ominaisuudet koostuu air-filen ja aircraft.cfg:n "symbioosista". Eli jos otat air-filen jostakin toisesta koneesta, pitää sinun mitä todennäköisimmin ottaa myös aircraft.cfg...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin epäilinkin. Tiedätkö toimivaa ai C130/Fs9? Olen rakentelemassa mil. traficia Saksassa, Ramstein, etc. PAI: lla ei ole mitään vastaavaa, eikä hakukaan löydä. AF2: ia löytyy kiitettävästi, mutta ei planeja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin epäilinkin. Tiedätkö toimivaa ai C130/Fs9? Olen rakentelemassa mil. traficia Saksassa, Ramstein, etc. PAI: lla ei ole mitään vastaavaa, eikä hakukaan löydä. AF2: ia löytyy kiitettävästi, mutta ei planeja.

Ei kyllä heti tule mieleen, kun en ole tainnut yhtään Herculesta FS9:iin asentaa. Mutta jos aiot tuota pelkästään AI-käyttöön käyttää, niin sittenhän voit periaatteessa pistää siihen vaikka default KingAirin lento-ominaisuudet ja muokata aircraft.cfg:stä renkaiden kosketuspisteet Herculekselle sopivaksi. Sillä kun ei siinä tapauksessa ole väliä, että miten se lentää, kunhan pysyy ehjänä laskuissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään