Guest Z22

Ai Liikenne

19 viestiä aiheessa

Kertokaas alottelijalle mitä tarvitsen että saan ai-liikenteen toimimaan Fs9:sissä. (ja mistä löytyy)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertokaas alottelijalle mitä tarvitsen että saan ai-liikenteen toimimaan Fs9:sissä. (ja mistä löytyy)

Tervetuloa joukkoon veikeään :)

Tuota noin, kokeileppas etsiä tuolla forumin hakumoottorilla aiheesta. Tuota on käsitelty täällä aiemmin lukemattomia kertoja, joten ei varmaan kannata ruveta ns. keksimään pyörää uudelleen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suosittelen sulle noita PAI:n paketteja...

Ensin haet tämän Mene ihan alas ja paina Accept ja lataus alkaa

Sitten alat lataamaan niitä paketteja tästä...

Sitten eikun asentamaan!

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nonii..kiitoksia paljon vinkeistä ja linkeistä. Tuon ai liikenteen asennusohjelman kanssa tuntuu asennukset sujuvan hyvin. nyt tarttee vaan kokeilla toimiiko käytännössä ;) siis pelissä meinaa....ootteko muuten asentanu montakin ai lento firmaa? näyttäis olevan aika monta noita vaihtoehtoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ootteko muuten asentanu montakin ai lento firmaa? näyttäis olevan aika monta noita vaihtoehtoja.

Jotkut on varmaan asentanu kaikki :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itelläni on sen venäläisen tekemä AI paketti jota ei ole jaossa koska se on laiton mutta ehdin ladata sen kun se vielä oli jaossa. Se kattaa käytännössä koko maailman. Ja jos siinä ei ole jotain niin haen sen PAI:sta. Hmm.. Muistahan Tero pistää sieltä FS:n asetuksista se Traffic slideri tarpeeksi korkealle ettei tarvitse ihmetellä että miksi ei oo koneita kentällä ;)

edit: vaihdoin illalla tuon venäläis paketin PAI:hin koska se oli vähän sekasin toi edellinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen asentanut yli 230 lentoyhtiötä käyttäen www.mostrealisticai.com sivuilta löytyviä aikatauluja, jos alat asentamaan noita ja tarvitset apua niin voit kysyä minulta ja olen myös varma että sekä Antti Salo, että Jani Salo auttavat mielellään jos tarvitset apua :) Ja kyllä täältä löytyy muitakin jotka varmasti auttavat mielellään..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa että täältä löytyy auttavaa väkeä :) ainakin nyt nuo normaalit ai-liikenteet toimivat hienosti. Täytyy tässä viikonloppuna katsoa jos kokeilisi tuota aikataulu juttua. kyselen sitten teiltä taas, jos tulee ongelmia. Kiitos. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen asentanut yli 230 lentoyhtiötä käyttäen www.mostrealisticai.com sivuilta löytyviä aikatauluja, jos alat asentamaan noita ja tarvitset apua niin voit kysyä minulta ja olen myös varma että sekä Antti Salo, että Jani Salo auttavat mielellään jos tarvitset apua :) Ja kyllä täältä löytyy muitakin jotka varmasti auttavat mielellään..

Aloittelijan kysymys:

Käytätkö PAI:n koneita näiden aikataulujen kanssa? Oon vaan usein ihmetelly kun porukalla on varsin komeita AI koneita screenshoteissa. Mietin vaan sitä hirveää työn määrää jos lähtis manuaalisesti haeskelemaan kaikkia tarvittavia koneita avsimista. Tokihan siellä on niitä AI:lle optimoituja koneita, mutta ei sieltä ihan kaikkea löydy :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, nyt olisi tuosta aikatauluista kysymistä. latasin tuolta mostrealictimestä sen "Mrai" ohjelman. Testin vuoksi kopioin myös yhden aikataulun. Asennuksessa se kysyy sitä *.zip tiedostoa ja sehän on varmaankin se kopioitu aikataulu, mutta mikäpä tuo toinen kohta on "Select special livery data file (optional) tähän en keksinyt enään vastausta, niin ajattelinpä kysästä teiltä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aloittelijan kysymys:

Käytätkö PAI:n koneita näiden aikataulujen kanssa? Oon vaan usein ihmetelly kun porukalla on varsin komeita AI koneita screenshoteissa. Mietin vaan sitä hirveää työn määrää jos lähtis manuaalisesti haeskelemaan kaikkia tarvittavia koneita avsimista. Tokihan siellä on niitä AI:lle optimoituja koneita, mutta ei sieltä ihan kaikkea löydy :)

Itse ainakin pyrin välttämään PAI:n koneita. Esim. AI Aardvarkilla, FSPainterilla, Charles Dayhuffilla jne. löytyy paljon paremmannäköisiä ja FPS-ystävällisempiä malleja.

Ei-PAI-malleja on vähän vaikeampi löytää, mutta esim. Aardvarkin koneille tehdyistä repainteista löytyy täydellinen lista -->täältä<--

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ainakin pyrin välttämään PAI:n koneita. Esim. AI Aardvarkilla, FSPainterilla, Charles Dayhuffilla jne. löytyy paljon paremmannäköisiä ja FPS-ystävällisempiä malleja.

Ei-PAI-malleja on vähän vaikeampi löytää, mutta esim. Aardvarkin koneille tehdyistä repainteista löytyy täydellinen lista -->täältä<--

Kiitos. Saankos vielä udella että mistäs yleensä sitten AI-bussit revit? Kysyn näin vaivihkaa ennen suuren avsim.com etsinnän aloittamista ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos. Saankos vielä udella että mistäs yleensä sitten AI-bussit revit? Kysyn näin vaivihkaa ennen suuren avsim.com etsinnän aloittamista ;)

Sieltäpä juuri. Tai flighsim.comista. Myös täällä on joitain sellaisia koneita, joita en ole avsim.comista löytänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset kummallekkin.

Ehkäpä sitten tenttiviikkojen jälkee voidaan aloittaa PAI:n korvaaminen paremmilla koneilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä PAI:n AI-liikenne on helpoin tapa aloittaa AI-liikenne simussa. Itselläni on käytössä PAI ja ne joita ei ole PAI:lla on pitänyt tehdä itse tai keräillä eri lähteistä.(Vie aikaa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tottahan se on että pai:n kanssa on ainakin helpompi aloittaa, en vielä ole ainakaan ryhtynyt tuohon muuhun, tarttee sitä katsoa kun oppii tämänkin ensin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun alkaa itse asentaa AI-liikennettä kannattaa lukea TToolssin manuaalit läpi useaan kertaan sillä siinä on oikeastaan kaikki mitä tarvii tietää AI-liikenteen asentamisesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään