Guest Rikuuho

Gaugejen asetteluohjelma (ilmainen)?

9 viestiä aiheessa

Notepad on kyllä paras ja halvin väline tuohon tarkoitukseen varsinkin jos on apuna joku piirrustusohjelma jolla voi tsekata mittareille sopivat koordinaatit paneelista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Notepad on kyllä paras ja halvin väline tuohon tarkoitukseen varsinkin jos on apuna joku piirrustusohjelma jolla voi tsekata mittareille sopivat koordinaatit paneelista.

No en tiedä onko se paras, mutta toimii kuitenkin. Ja on tietysti halpa, mutta myöskin hidas :P Itse olen vannoutunut FS Panel Studion käyttäjä niin VC, kuin 2D mittareidenkin asettelussa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, ehkä se graafisiin editoreihin verrattuna on hieman hitaampaa hakata nuo koordinaatit tekstitiedostoon käsin mutta hintatietoiselle tuo on tosiaan ihan sopiva valinta ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Tuo Cfg edit ohjelma on tosi kätevä ilmaisista versioista. Sillähän saa myös pop up ja muut lisä kulmakuvat nopeasti ruotuun, muutamassa hetkessä pikselin tarkkuudella. Miinus pointtina on kuitenkin mittarien näyttö vain .gauge tiedostomuodossa, joten muissa tied. muodoissa näkyy vain pohjakuvan X/Y koko. Niitä voi kuitenkin siirtää ja muuttaaa kokoa, joten homma toimii. Ohjelmasta en itse kuitenkaan ole löytänyt Zoomatun paneeli, tai mittarikuvan sivusiirto toimintoa, eli "hanskaa" (esim. Afcadissa nuolinäppäimet)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohjelmasta en itse kuitenkaan ole löytänyt Zoomatun paneeli, tai mittarikuvan sivusiirto toimintoa, eli "hanskaa" (esim. Afcadissa nuolinäppäimet)

Eipä tuota ole CFG Editin isoveljessä, eli FS Panel Studiossakaan, mutta hommahan hoituu silmän räpäyksessä vierityspalkeilla :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niinpä olikin, oli vain tehtäväpalkki jäänyt scrollbarin päälle ja zoomaillessa liikkunut..Muuten itse tein aikoinaan gauge modaukset koon ja asettelujen puolesta J. Kohtalan mainitsemalla Notepadilla. Lisä "Apuohjelmina" Photoshop, sekä Autocad. Homma toimi moitteetta työn puolesta, mutta "Ikälisäkertymät" ja simuversioiden tiuha vaihtuminen pakotti siirtymään Gauge softien pariin. Hermot ovat saaneet lepoa ja viivalla on pysynyt paremmin porukan seassa, eli en kadu takinkääntöä. Ainoa hyvä pointti Notepadin puolesta on, että sillä todella oppii kantapään kautta, mitä joka ikinen pilkku, tai piste tarkoittaa + mitä se tekee kuvassa. Tuolla kun uudet koltiaiset saisi houkuteltua opettelemaan modausta, niin Foorumit tyhjenisi täysin energian ja oivalluksen siirtyessä muistion puolelle, tulevaa simuneroutta enteillen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään