Tuomas Kuosmanen

Kotiohjaamopäivän ilmoittautumisPOLL

19 viestiä aiheessa

Laittakaapas tuohon niin nähdään vähän kuka tulee. Perään ihan vain lyhyesti nimi, paikkakunta mistä tulee, ja onko mahdollista tarjota kyytiä ko. suunnasta (kuinka monelle?)

Laitan tuohon itse esimerkin just kohta.

Ja tosiaan, ei sovita niitä kyytejä tässä sen tarkemmin, hoitakaa ne vaikka privana. Tämän threadin idea on olla vain selkeä listä siitä kuka on tulossa. Sitä voi kommentoida jos on jotain projektia tuomassa tai joku aihe mistä voisi jotain kertoa. Kysymyksessä ei ole mikään luento, vaan ihan vapaamuotoinen juttu kuten koko päiväkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen mukana, tulen Vantaalta Tikkurilan suunnalta ja mukaan saattaa mahtua 1-2, mutta paluukyytiä en voi luvata.

Kerron vähän MIKin simun syntyvaiheista ja käytännön toteutuksesta.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hep...

Ja Oulusta, mutta auto täynnä Oulu-Hki välillä. Lauantaina on pari paikkaa vapaana.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulossa, jos ei mitään yllättävää estettä tule

Espoo/Tapiola, kyytiin mahtuu 2, lähtö aamulla klo 8:30, paluu joskus.

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän sitä mukana olla!!!

Peking/ Ja kyytiin mahtumisesta pitää jokaisen halukkaan itse keskustella Finnairin kanssa -:)

Paikalla todennäköisesti n. kello 12!!! Ja jos homma jatkuu pitempään niin pitää välillä käydä hotellilla kirjaamassa itsensä sisään!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulossa. Mikäli kesäauto on tuolloin vielä ajokunnossa, niin aamupäivällä on tarjolla Kallion/Pasilan/keskustan suunnalta myös muutamalle harrastajalle kyyti Malmille, mutta paluuajankohdasta ei ole tietoa. Ellen joudu turvautumaan julkisen liikenteen palveluihin, raahaan myös oman "matolaatikko"-projektini mukaan näytille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tulossa jos kunto kestää...yksi keikka edellisenä päivänä nääs ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Keravan suunnalta tullaan JOS tullaan, mutta menopelinä Honda CBR 600cc jotenka kyytiin ei mahdu. :)

Tämä ei tosiaankaan ole 100% varma, mutta ilmoittelen tuonnempana, jos ollaan mukana...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, kiinnostaisi kyllä tulla, mutta meidän kerholla taitaa olla juuri kahdeksas päivä lentokauden avajaiset että se siitä. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Työt kutsuvat Tallinnassa.. Harmi, olisin ihan mielenkiinnosta voinut tulla pällistelemään paikanpäälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaankin tulossa, ei ihan varmaa vielä. Jos pääsen niin tarvetta olis kyydille joko EFHK:lta, Hesan keskustasta tai Malmin asemalta, mistä ikinä joku joka voi kuskata saa parhaiten napattua... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt on lentoliputkin, klo 0845 lauantaina oisin EFHK:lla, että jos joku on vähän aikasemmin Vantaan suunnalta menossa sinne niin jos voisi koukata EFHK:n kautta niin ois kiva. Tai sitten voin kyllä keskustaankin mennä ja jos joku sieltä sitten noukkii... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt on lentoliputkin, klo 0845 lauantaina oisin EFHK:lla, että jos joku on vähän aikasemmin Vantaan suunnalta menossa sinne niin jos voisi koukata EFHK:n kautta niin ois kiva. Tai sitten voin kyllä keskustaankin mennä ja jos joku sieltä sitten noukkii... :)

Keskustasta pääsee myös bussilla malmille, itse olen menossa myös keskustasta bussilla.

hyvää syntymäpäivää muuten ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Järjestin nyt väkisin aikaa itselleni jotta pääsen paikalle!Itse ajelen KehäI:stä paikalle reittiä Konala-Malmi(no kinnerissä on vakiona kääntyvät pyörät eli voi sitä hieman koukkiakin ;D) jos siitä on jollekkin hyötyä(3 seattia vapaana.)

T:Harri

Privaa tulemaan tai mailatkaa jos voin olla avuksi!Voihan sitä KehäIII:kin ajella EFHK:n ohi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään